• Er zijn maar weinig jongens op de wereld die je kunt vertrouwen. Sommigen die zitten continue aan je, een ander wilt alleen maar met je batsen en een ander zoend met iedereen hij een vriendin heeft. Soms vraag ik me af waar sommige jongens dat lef vandaan halen.

    Nee, mijn vriendje doet de bovenstaande drie dingen niet, maar jongens waar ik gewoon mee om ga beginnen wel focking irrtant te doen. Volgens mij heb ik een bord boven mn kop hangen met: neuk mij.
    Bah.


    Ik ben gemeen xoxo

    Mercury schreef:
    Wat een onzin, alsof meiden allemaal zo eerlijk en lief en leuk zijn.

    Oh nee, het is absoluut geen onzin wat zij zegt. Verre van dat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mercury schreef:
    Wat een onzin, alsof meiden allemaal zo eerlijk en lief en leuk zijn.

    Inderdaad. Ik ken genoeg meiden die ook de slet uithangen, of ze nou een vriendje hebben of niet. Meiden kunnen een jongen zich ook kut laten voelen, net als hun bij ons kunnen doen. Jongens uitten hun emoties meestal minder en doen zich stoer en krijgen daardoor altijd vooroordelen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Genius schreef:
    Ik weet het.

    Mercury schreef:
    Wat een onzin, alsof meiden allemaal zo eerlijk en lief en leuk zijn.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Achja weetje, mensen zijn gewoon niet altijd zo leuk en aardig. Dat geldt niet alleen voor jongens. Mijn vriendje doet dat soort dingen gelukkig ook niet (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mercury schreef:
    Wat een onzin, alsof meiden allemaal zo eerlijk en lief en leuk zijn.


    Precies.,


    Never forget the things that make you smile

    Dat zijn geen jongens, dat zijn mensen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat zijn geen jongens, dat zijn mensen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nou sorry hoor, maar ik heb nog nooit gehoord dat een meisje een jongen loopt te betasten terwijl die jongen een vriendin heeft en duizend keer stop zegt.


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    Nou sorry hoor, maar ik heb nog nooit gehoord dat een meisje een jongen loopt te betasten terwijl die jongen een vriendin heeft en duizend keer stop zegt.
    .. oh ik wel.


    Life is hard and then we die