• Ja, ik was te bezig met de story, dat ik vergat om rollen te verzinnen. Dus ik geef de gelegenheid aan jullie.

    Het dagboek van Edward Masen

    Edward Masen, die een vampier is, ontmoet een meisje Atria. Ze worden beste vrienden en door een aantal ongevallen staan ze allebei oog in oog met de Volturi. Om Atria's leven te sparen, belooft Edward dat hij van Atria houdt. De Volturi willen dat Atria geen mens blijft en bevelen hem om van Atria een vamp te maken. Ze zeggen dat hij Atria een jaar lang met rust moet laten en dán pas haar vampier maken.


    Dit is zonder de Cullens, Bella, en whatever. (krul) En het speelt zich af in de jaren vijftig.

    Wat ik nodig heb:

    x Een vampier die Atria achternazit

    x Dorpsbewoners van Edwinstowe

    Hoe?

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Rol:
    Persoonlijkheid:
    Verleden:


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Naam: Anya Ferro
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 13
    Rol: Dorpsbewoner
    Persoonlijkheid: Anya is nogal naïef en arrogant. Ze duld niemand en vertrouwt ook niemand.
    Verleden: Anya heeft de tweede wereldoorlog als baby meegemaakt en heeft daar een litteken daardoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Naam: Liliana Johanson
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 19 ( al 200 jaar)
    Rol: Vampier die haar achterna zit
    Persoonlijkheid: Liliana is een speurzoeker dat is een vampier die voor zijn prooi te vinden heel de wereld zou afzoeken . Ze is ook heel erg Bitchy en houd van spelletjes te spelen met haar prooi .
    Verleden: Liliana is door angelus , haar meester (zo noemden ze in die tijd de vampier die hun gebeten had )toen ze van een schoolbal alleen naar huis kwam gebeten .


    You make my life perfect ! <3

    Naam: Freya
    Geslacht: v
    Leeftijd: 14
    Rol: Nieuwsgierig meisje in het dorp
    Persoonlijkheid: Ze is bang, maar toch heel nieuwsgierig. Ze is vriendelijk maar stil en verlegen.
    Verleden: Ze woont bij haar oudere neef, die de dokter van het dorp is, omdat haar ouders gestorven zijn, haar vader toen hij haar in de oorlog wou beschermen
    Ze werkt al 2 jaar als assistente van haar neef

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 20:50 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...