• Ja, ik heb nu al twee dagen pijn in mijn navel, maar ik ben dan zo'n persoon die denkt dat het niks ergs is en dat het vanzelf wel weg gaat. Niet dus, ik keek daarnet naar mijn navel -want het doet echt pijn.- zie ik dat er bloed uit komt :"S Heb ik weer hoor in het weekend. Ik moet zo naar de dokter van wacht -mijn moeder is nu aan het bellen.


    Hebben jullie ook wel eens als je iets hebt dat het in het weekend is of op een feestdag? Ik altijd eigenlijk wel ;x


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wooow. Bloed uit je navel? Aw, dat lijkt me echt pijnlijk. Veel beterschap!
    Bij mij overkomen alleen griepjes en koorts. c:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 19:24 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik wordt altijd ziek wanneer ik vakantie heb, ik weet nog dat ik mijn hele zomervakantie in bed heb gelegen en weer gezond was toen school begon.
    & succes bij de dokter! Ik duim voor je!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 19:25 ]


    Olive

    Ik kreeg vroeger altijd precies één dag voor de vakantie keelontsteking en dat was dan één dag voor het begin van school weer over.
    Nu zijn gelukkig vier jaar geleden mijn amandelen geknipt en heb ik er geen last meer van, maar dat was écht heel vervelend.
    Maar hoe kan je navel nou weer bloeden dan? Heb je een piercing daar of een ontstoken wondje of zo?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Beterschap (H)

    Ik heb soms wel eens een voedselvergiftiging of griep of zo en dat is ALTIJD in het weekend. Niet eerlijk.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Jigsaw schreef:
    Ik kreeg vroeger altijd precies één dag voor de vakantie keelontsteking en dat was dan één dag voor het begin van school weer over.
    Nu zijn gelukkig vier jaar geleden mijn amandelen geknipt en heb ik er geen last meer van, maar dat was écht heel vervelend.
    Maar hoe kan je navel nou weer bloeden dan? Heb je een piercing daar of een ontstoken wondje of zo?

    Nee, ik heb geen piercings en ik heb ook geen wondje in mijn navel.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @ de rest: dankjewel allemaal(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Pff, meestal voel ik me op feestdagen wel goed. Alleen precies op de dag van mijn verjaardag dit jaar kreeg ik super veel last van mijn rug. Kon gewoon iets van een maand lang helemaal niet meer naar school door de pijn. Tja, dat verklaart maar weer dat ik ouderdomsproblemen krijg hahaha. :9~


    Everything is worse without music.

    Hard, suc6 iedergeval ^-^
    Ik val bijna altijd net voor de vakantie.
    Dan loop ik weer 3 dagen mank terwijl ik eigenlijk lol zou moeten hebben =.=

    Damn, klinkt pijnlijk. D: Veel beterschap!

    Ik had waterpokken vorig jaar. Het begon met één rode plek op mijn gezicht en ik dacht dat het een puist was dus deed ik er tandpasta op. Niet dus, die plek is ontstoken en nu heb ik een litteken. En na één keer in bad gaan zat ik vol met waterpokken. In de kerstvakantie. Geen familie gekomen ofzo, want ik wou niet gezien worden. >__<"


    All this dampness is damp.

    Sesamestreet schreef:
    Wooow. Bloed uit je navel? Aw, dat lijkt me echt pijnlijk. Veel beterschap!
    Bij mij overkomen alleen griepjes en koorts. c:


    None but ourselves can free our minds.

    Succes ermee ö
    het komt vast wel goed ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Veel beterschap!:)
    Ik kreeg bijna wel altijd een bloedneus als we met de school ergens naar toe gaan en andere reisjes, Het is niet echt gevaarlijk ofzo.
    Maar het is hinderlijk!
    Maar succes!

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 20:41 ]


    Heart in an amor.

    De laatste 2 jaar werd ik steeds ziek op oudejaarsavond.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Beterschap!<3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    had ik 1 keer kreeg ik netelroos net 1 dag voor kerst geloof me dat jeukt en ik was 10 ofzo dus als klein kind flip je helemaalxD gek genoeg leek het op een pizza met kaas dus ik kreeg ook nog eens honger cx


    Shoganai i ne~