• ik heb mijn leraar Geschiedenis uitgescholden voor autistische zak omdat hij me strafwerk omdat ik een fout antwoord had in mijn huiswerk.
    Ik denk dat ik nu een beetje een probleempje heb T^T...


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    FightforDead schreef:
    (...)
    Jij kent hem niet. Hij is egt erg.
    Praat/schreeuwt tegen zn schouder:8
    Hij is egt een lul


    Ik ken wel genoeg mensen met autisme, heb zelf ook pdd-nos. En ik vind sowieso niet dat je daar mee moet gaan spotten. Die man scheldt jou toch ook niet uit. .__.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je bent nu echt de bom! Echt tof dat je je leraar zo durft uit te schelen, wow! Echt stoer van je.
    Met autisme spotten als je niet eens weet WAT het is, is misschien wel één van de zieligste dingen die je ooit in je zielige leventje hebt gedaan.


    Ik ben gemeen xoxo

    Als je het nou goed met hem had besproken waarom je het er niet mee eens was, dan had je nu misschien geen strafwerk. Nu heb je het ook voor jezelf verpest.


    Today will be Girl's Day party with you~

    -

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 21:20 ]


    Hope goes lost but never dies.

    FightforDead schreef:
    (...)
    Jij kent hem niet. Hij is egt erg.
    Praat/schreeuwt tegen zn schouder:8
    Hij is egt een lul

    Maar dat is geen reden om hem uit te schelden. Een leraar mag je daarvoor geen strafwerk geven. Van huiswerk moet je leren en van de fouten die erin zitten, moet je ook leren. Dus ga dan naar je afdelingsleider en vertel het verhaal. Dan zal die het heus wel met je eens zijn en die leraar aanspreken.
    En net zoals anderen hier vind ik het enorm zielig dat je met autisme spot. Die mensen zijn niet raar, dom, mongolisch oid. En wat voor leraar het ook is, hoe erg je hem ook haat, nóóit schelden. Alleen al niet uit respect voor anderen. En ja, door je respectvol te gedragen is het mogelijk om respect terug te krijgen. Zo niet, dan is die leraar in de fout en heb je het recht om over hem te klagen. Anders heb je dat recht niet en verpest je het voor jezelf.


    To live would be an awfully big adventure

    Stoer joh.

    Geweldig, door dat schelden krijg je waarschijnlijk nog meer straf. Joepieee!
    :8

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 16:02 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Trouwens hè, ik vind dat je niet zomaar iemand autistisch kan noemen. Dat vind ik echt onbeschoft eerlijk gezegd.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 16:05 ]


    your eyes are like stars in the night.

    KAK schreef:
    Je bent nu echt de bom! Echt tof dat je je leraar zo durft uit te schelen, wow! Echt stoer van je.
    Met autisme spotten als je niet eens weet WAT het is, is misschien wel één van de zieligste dingen die je ooit in je zielige leventje hebt gedaan.

    Oh god, ik hoop echt dat jij nooit met een woord gespot hebt waar eigenlijk niet mee te spotten valt.

    Rosyln schreef:
    Waar slaat dat op? :/
    Dat je daar strafwerk voor geeft ben je echt gestoord (':


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een leraar uitschelden is echt zo aso (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    Een leraar uitschelden is echt zo aso (:

    U bedoelt? :'d

    Het is wel oneerlijk dat hij je strafwerk geeft voor een foutje, maar om meteen met autisme te gaan schelden gaat wel ver hoor!


    What can I do?

    Eerlijk gezegd vind ik het terecht als je nu nog extra straf krijgt want dat kan je verwachten als je een leerkracht uitscheldt en je scheldt sowieso niet met autist!

    KAK schreef:
    Je bent nu echt de bom! Echt tof dat je je leraar zo durft uit te schelen, wow! Echt stoer van je.
    Met autisme spotten als je niet eens weet WAT het is, is misschien wel één van de zieligste dingen die je ooit in je zielige leventje hebt gedaan.

    Inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.