• Ik zal het helemaal uitleggen, want anders snap je het misschien niet.

    Gisteren vroeg een jongen uit mijn klas, voor de grap aan mij: ''Sanne ben jij nog een virgin?''
    Ik moest er wel om lachen omdat hij het heel erg overdreven en maf zei.

    Vandaag vroeg ik aan twee meisjes uit mijn klas die voor mij zaten, of ze nog virgin waren. Precies op dezelfde manier als de jongen dat deed.
    Ze draaide zich om en allebei zeiden ze ''nee''
    Daar schrok ik al wel een beetje van, hoewel ik het kon verwachten.

    J zei: ''Van mij weet je het verhaal toch wel hè?''
    Maar dat wist ik dus echt niet, dus ik zei van niet. Daarna zei ze niks meer, omdat de lerares frans haar al heel vaak gewaarschuwd had.
    Maar toen zei die andere ook ''nee'' en keek ik ook een beetje geschrokken, want ja, uiteindelijk zijn we pas veertien.
    Toen kwam ze ineens heel dichtbij met haar hoofd, en fluisterde ze. ''Verkracht.''
    En ik had er ooit al weleens wat van gehoord maar het blijkt dus gewoon waar te zijn, want zij liegt niet zomaar. Zij heeft zelf al heel veel problemen enzo, en ze was vorig jaar verkracht door haar eigen vriendje.

    En ik schrok er best wel van! Ö

    Ik weet ook niet hoe ik ermee om moet gaan ofzo, dus hebben jullie misschien tips? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow.
    Dat is erg.
    Hmmm...Gewoon aardig doen tegen haar?
    Medeleven tonen?


    effort never betrays you

    Ik zou echt niet weten hoe ik daar mee om zou moeten gaan o_o Ik had vorig jaar 'n meisje in de klas en die automutileerde. Heel erg lief dat ze mij in vertrouwen nam, maar man. Ik wist ook al niet hoe ik daar mee om moest gaan. Ik denk gewon medeleven tonen, en tja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    Ik zou echt niet weten hoe ik daar mee om zou moeten gaan o_o Ik had vorig jaar 'n meisje in de klas en die automutileerde. Heel erg lief dat ze mij in vertrouwen nam, maar man. Ik wist ook al niet hoe ik daar mee om moest gaan. Ik denk gewon medeleven tonen, en tja.

    Auto watte?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    (...)
    Auto watte?

    Ehh, snijden :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow.
    Nou, ik heb dus, net zoals Villain zegt, ook te maken gehad met iemand die automutileerde (zij sneed zichzelf) en die zei het ook tegen mij. Maar ik was geen eens een vriendin van haar, ze deed juist altijd ontzettend bitchy tegen me. Maar ik denk dat ze dat zei, omdat ik het zelf ook deed, en daar was ongeveer de hele klas achter gekomen.
    Maargoed. Zij praatte er de hele tijd over, en als ik alleen naar de wc ging was zijn er ook altijd enzo. Uiteindelijk heb ik het tegen mijn, en haar, mentor gezegd en toen is het over gegaan.
    Want jij moet geen opslagplaats zijn voor andermans problemen. Hoe goed ze ook je vriendin kan zijn, en hoe graag je haar ook wilt helpen (maar dat maak ik niet op uit jouw verhaal..)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Een meisje in mijn klas is ook verkracht geweest, vorig jaar. Je moet er niet teveel aan denken, want dan ga je onbewust verkeerde dingen zeggen. Wees gewoon aardig tegen haar, zoals voor je het wist (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California