• Ik en Malissa @ Significance zijn soms een beetje niet normaal bezig op MSN, en dus kwam ik met het idee, "Goh, laten we er een verhaal over maken." via SMS laat in de avond terwijl zij al half in coma lag. (nerd) Oké, hier is het idee:

    Twee vriendinnen zijn helemaal gek van twee bekende voetballers. Overal waar de vriendinnen zijn beelden ze wel in dat daar die voetballer staat, of dat hij voor de voordeur staat. Als ze allebei met elkaar aan het kletsen zijn via MSN komt het al helemaal niet goed. Ze zijn namelijk super gek en fan van de twee voetballers en beelden zich ook allebei in dat ze ooit op een dag voor hun neus staan.

    "Dromen en de werkelijkheid gaan soms niet samen, ook al als het soms wel de realiteit is."

    doen/niet doen?
    orgineel?
    titel?
    rollen?

    © Iglesias & Significance.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    doen/niet doen? Doeeeeen!
    orgineel? Jup
    titel? Dreaming about you
    rollen? Jaaa

    Ja jongens ik lag in een halve coma, toen Lien weer met haar ideeën kwam. :9~


    Everything is worse without music.

    Serieus, wanneer heb jij wel normale gesprekken? Met mij heb je ook nog nooit een normaal gesprek gehad (:

    Maar oke, ik zeg doen!:Y):Y):Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    doen/niet doen?
    orgineel? Eenoruhm
    titel? Fantasy is no reality -weetikveel, ben harstikke onorgineel xD-
    rollen? Jup ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    doen/niet doen? Doen
    orgineel? Ik heb nog nooit iemand met zo'n verhaal aan zien komen :Y) dus Ja
    titel? When dreams come true.
    rollen? Ik wil wel een rol ja :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.