• Michelle en [...] zijn tweeling zussen. Als ze samen met hun vader naar Forks verhuizen krijgen ze allebei een vriendje. Maar zijn de vriendjes wel wie ze zeggen dat ze zijn?

    Neem abo! Ik waarschuw niet!

    Ik heb nodig!;
    De tweelingzus
    Beste vriend/vriendin Michelle
    Beste vriend/vriendin tweelingzus
    4 klasgenoten jongen/meisje

    Rol;
    Naam;
    leeftijd;
    karakter;
    uiterlijk; (liefste foto erbij!)
    Extra;

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 19:17 ]


    Tell me why?

    ik wil wel een rol proberen maar moeten de tweeling zussen verschillend zijn?en hoe ziet Michelle er uit?zodat ik daar rekening mee kan houden
    en hoe oud is ze?
    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    ik wil wel een rol proberen maar moeten de tweeling zussen verschillend zijn?en hoe ziet Michelle er uit?zodat ik daar rekening mee kan houden
    en hoe oud is ze?
    xx


    Jij bepaald het karakter van de tweeling zus ik heb al het karakter van Michelle in mijn hoofd dus dan is het een soort verassing of ze verschillend zijn XD
    Uiterlijk dacht ik precies hetzelfde als jij :P Jullie kiezen plaatje en dan hou ik er wel rekening mee maar dit is dan Michelle hoe ik haar het meeste voorstelKlik
    Ze zijn 17 x


    Tell me why?

    Rol; Beste vriendin Michelle/tweelingzus, waar ze het beste bij past.
    Naam; Chloé Clearwater, ze is familie van Seth&Leah, maar ze heeft geen echte band met ze, ze weet alleen dat ze bestaan omdat ze haar moeder er ooit over heeft horen praten, maar haar moeder wil liever niet dat ze contact hebben.
    Leeftijd; 15
    Karakter; Chloé is dan wel 15, maar ze voelt zich vaak veel ouder dan haar leeftijdsgenoten. Ze heeft haar vader nooit gekend, en dat vind ze prima. Ze is erg slim, maar houdt dat vaak verborgen, ze houdt liever haar mond in de klas en blijft op de achtergrond. Ze is een jaar geleden naar Forks verhuisd, maar voelt zich nog niet echt thuis. Ze heeft haar beste vriendin, Melissa, in Seattle achtergelaten, maar ze houdt nog regelmatig contact. In haar vrije tijd hardloopt ze graag, en luistert ze muziek.
    Uiterlijk;Klikkerdeklik.
    Extra; Ze heeft altijd een vriendschapsketting om, die ze van Melissa heeft gekregen. Bij haar nek heeft ze een tattoo, 'Dream'.


    Great minds think alike.

    1e aboooooo. <3


    Great minds think alike.

    Dropshot schreef:
    Rol; Beste vriendin Michelle/tweelingzus, waar ze het beste bij past.
    Naam; Chloé Clearwater, ze is familie van Seth&Leah, maar ze heeft geen echte band met ze, ze weet alleen dat ze bestaan omdat ze haar moeder er ooit over heeft horen praten, maar haar moeder wil liever niet dat ze contact hebben.
    Leeftijd; 15
    Karakter; Chloé is dan wel 15, maar ze voelt zich vaak veel ouder dan haar leeftijdsgenoten. Ze heeft haar vader nooit gekend, en dat vind ze prima. Ze is erg slim, maar houdt dat vaak verborgen, ze houdt liever haar mond in de klas en blijft op de achtergrond. Ze is een jaar geleden naar Forks verhuisd, maar voelt zich nog niet echt thuis. Ze heeft haar beste vriendin, Melissa, in Seattle achtergelaten, maar ze houdt nog regelmatig contact. In haar vrije tijd hardloopt ze graag, en luistert ze muziek.
    Uiterlijk;Klikkerdeklik.
    Extra; Ze heeft altijd een vriendschapsketting om, die ze van Melissa heeft gekregen. Bij haar nek heeft ze een tattoo, 'Dream'.


    Je krijgt de rol van beste vriendin michelle :D


    Tell me why?

    Rol; tweelingzus Michelle
    Naam; Shanice Mira (zelfde achternaam als Michelle)
    leeftijd; 17 en is de jongste van de twee
    karakter; Shanice (dat wordt uitgesproken als Sjanies) is een drukte maker,ze houdt van haar leven en doet daarom ook altijd lekker gek en neemt zeker geen blad voor de mond.Ze staat je aan of ze staat je niet aan.Zo niet dan laat ze het merken maar wel op een 'lollige' manier.Ze zal je nooit met opzet kwetsen want daar is ze te schattig voor,ze lijkt vaak erg onschuldig vanwege haar schattig gezichtje maar ze drijft graag mensen tot het uiterste.Ze houdt van mensen irriteren en bij mensen grappen uit halen.Soms weet ze ook niet wanneer ze moet of kan stoppen en dan krijgt ze meestal ruzie waarin ze erg agressief wordt.Maar als het gaat om jongens is ze erg verlegen en durft ze niet echt veel,zo heeft ze ook nog nooit échte verkering gehad maar daar maakt ze zich ook niet erg druk om.Ze vindt vrienden véél belangrijker en die komen ook altijd op de eerste plaatst.Maar haar alles is Michelle haar tweelingzus.Ookal hebben ze soms onenigheid ze houden wel van elkaar en doen alles voor elkaar.Zo gebruikt Michelle vaak smoesjes als Shanice weer eens het huis uit sneekt om naar clubs te gaan enzo,En verzint Shanice smoesjes voor Michelle als zij een keertje wilt spijbelen.Ze vullen elkaar aan en dan is juist zo fijn aan hun twee.Ookal lijken ze niet écht super veel op elkaar van binnen zijn ze bijna het zelfde en hebben alle twee een hart van goud.maar ook Shanice heeft slechte eigenschappen zo is ze erg brutaal tegen leraren en is ze erg slordig en vergeetachtig.Maar Shanice is wie ze is,een lief maar gek meisje.
    uiterlijk; (liefste foto erbij!) Shanice heeft een een blanke huid maar met een klein tintje er aan,mooie bruine haren en groene ogen.Ze is zo rond de 1.72 lang en heeft een normaal postuur.Verder heeft ze ook een wat kinderlijk gezicht en kleed zich funky,modern en straalt chillheid en relaxt uit.
    Shanice
    zelfde meisje
    klink
    Extra; Shanice heeft een goede band met haar vader maar kan hem de laatste tijd niet uit staan,zo hebben ze vaak ruzie en loopt Shanice regelmatig weg maar komt altijd wel naar een paar uur weer terug.Verder houdt ze ook erg van de kleur Zwart en heeft bijna alles zwart in haar kamer maar ook gekombineerd met Baby blauw.Ze heeft ook een ring om dat ze heeft gekregen bij haar geboorte,telkens wordt hij groter gemaakt zodat hij blijft passen.Er staat een zinnetje en Michelle's naam in gegrafeerd.

    hoor ik het als ik de rol wel of niet heb ?
    xx

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 16:18 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Peas schreef:
    (...)

    Je krijgt de rol van beste vriendin michelle :D

    Thank youuu! <3


    Great minds think alike.

    RvPersie schreef:
    Rol; tweelingzus Michelle
    Naam; Shanice Mira (zelfde achternaam als Michelle)
    leeftijd; 17 en is de jongste van de twee
    karakter; Shanice (dat wordt uitgesproken als Sjanies) is een drukte maker,ze houdt van haar leven en doet daarom ook altijd lekker gek en neemt zeker geen blad voor de mond.Ze staat je aan of ze staat je niet aan.Zo niet dan laat ze het merken maar wel op een 'lollige' manier.Ze zal je nooit met opzet kwetsen want daar is ze te schattig voor,ze lijkt vaak erg onschuldig vanwege haar schattig gezichtje maar ze drijft graag mensen tot het uiterste.Ze houdt van mensen irriteren en bij mensen grappen uit halen.Soms weet ze ook niet wanneer ze moet of kan stoppen en dan krijgt ze meestal ruzie waarin ze erg agressief wordt.Maar als het gaat om jongens is ze erg verlegen en durft ze niet echt veel,zo heeft ze ook nog nooit échte verkering gehad maar daar maakt ze zich ook niet erg druk om.Ze vindt vrienden véél belangrijker en die komen ook altijd op de eerste plaatst.Maar haar alles is Michelle haar tweelingzus.Ookal hebben ze soms onenigheid ze houden wel van elkaar en doen alles voor elkaar.Zo gebruikt Michelle vaak smoesjes als Shanice weer eens het huis uit sneekt om naar clubs te gaan enzo,En verzint Shanice smoesjes voor Michelle als zij een keertje wilt spijbelen.Ze vullen elkaar aan en dan is juist zo fijn aan hun twee.Ookal lijken ze niet écht super veel op elkaar van binnen zijn ze bijna het zelfde en hebben alle twee een hart van goud.maar ook Shanice heeft slechte eigenschappen zo is ze erg brutaal tegen leraren en is ze erg slordig en vergeetachtig.Maar Shanice is wie ze is,een lief maar gek meisje.
    uiterlijk; (liefste foto erbij!) Shanice heeft een een blanke huid maar met een klein tintje er aan,mooie bruine haren en groene ogen.Ze is zo rond de 1.72 lang en heeft een normaal postuur.Verder heeft ze ook een wat kinderlijk gezicht en kleed zich funky,modern en straalt chillheid en relaxt uit.
    Shanice
    zelfde meisje
    klink
    Extra; Shanice heeft een goede band met haar vader maar kan hem de laatste tijd niet uit staan,zo hebben ze vaak ruzie en loopt Shanice regelmatig weg maar komt altijd wel naar een paar uur weer terug.Verder houdt ze ook erg van de kleur Zwart en heeft bijna alles zwart in haar kamer maar ook gekombineerd met Baby blauw.Ze heeft ook een ring om dat ze heeft gekregen bij haar geboorte,telkens wordt hij groter gemaakt zodat hij blijft passen.Er staat een zinnetje en Michelle's naam in gegrafeerd.

    hoor ik het als ik de rol wel of niet heb ?
    xx


    Je hebt de rol :D


    Tell me why?

    Rol; bff tweelingzus
    Naam; Freya Persyn
    leeftijd; 15
    karakter; Ze is een typische good-girl die nooit iets verkeerd doet en nooit iemand zal kwetsen, ze probeert haar vrienden altijd te helpen. Ze is een stil en verlegen meisje dat wanneer je haar wat beter kent echt gezellig is.
    Freya is nieuwsgierig maar zal je nooit dwingen om iets te vertellen als je dat niet wilt. Ze vind vertrouwen heel belangrijk en bijna nooit te herstellen, ze wordt snel kwaad of verliefd (erg gevoelig in het algemeen) en stresst regelmatig voor onbelangrijke dingen.
    Ze luisterd graag naar mensen en geeft goed advies, ze is meestal serieus maar kan ook lachen. Mensen denken altijd dat ze aan het dromen is en dan ontkent ze het (maar het is stiekem wel waar)
    Echt handig is ze niet en je laat haar beter geen dozen met breekbare spullen dragen, ze is voor sommige dingen lui en geeft dat ook toe. Ze kent zichzelf.
    Ze is geen echte optimist.
    uiterlijk; (liefste foto erbij!) (profielfoto) Freya heeft lang, bruin haar en bruine ogen, ze is niet groot (1m56) en ergert zich daaraan, ze is niet echt mager maar ook niet dik.
    Extra; ze is verslaafd aan kauwgom

    Wil je even in mijn gastenboek melden of ik de rol heb of niet?
    PS: de link werkt niet bij mij

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 20:25 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...