• Vanmorgen was ik voor mijn geweldige knie naar de dokter geweest. Goed, wat er eerst aan de hand was leek al erg genoeg, maar dat kon beter gaan door fysio.
    Nu schijnt er nog iets geweldigs met mijn linkerknie te zijn. De achterkant van mijn knieschijf in mijn linkerknie is niet egaal. Het steekt uit, er zitten kiertjes in etc. Je kan het ongeveveer vergelijken met een LP-plaat, daar zitten ook allemaal groefjes in.
    Nouja, dat schuurt dus over mijn spieren en alles wat daar nog meer zit en dat doet dus focking veel pijn. Nu moet ik het een maand aanzien, daarna verwijst de dokter me naar het ziekenhuis voor foto's en dan krijg ik waarschijnlijk een operatie.
    Nouja, kan ik gelijk vragen of ze mijn knieën naar buiten kunnen krijgen, ben ik ook van dat gezeik af. Ghehe.


    Ik ben gemeen xoxo

    Nouja succes ermee :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    oh. Ik heb toch een ander knie probleem denk ik :')
    Sterkte? (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maar goed, als ik een operatie moet blijf ik positief denken. Dan kan mijn andere knieprobleem ook opgelost worden en kan ik eindelijk de rolstoelrace in school houden waar ik al maanden van droom, yesh!


    Ik ben gemeen xoxo

    das lang w8ten ze moeten dat echt sneller doen vind ik en me moeder moet 2 weken w8ten voor een long dokter


    Shoganai i ne~

    Ik weet hoe je je voelt, ik moet op zijn 20e wrrs een hartoperatie. En daar zie ik nu al tegenop (cat)

    WTF als ik you was zou ik mijn knieen egt de dood toewensen >.<

    Amerricka schreef:
    Ik weet hoe je je voelt, ik moet op zijn 20e wrrs een hartoperatie. En daar zie ik nu al tegenop (cat)

    Wow, wat heb je dan aan je hart?


    Ik ben gemeen xoxo

    Amerricka schreef:
    Ik weet hoe je je voelt, ik moet op zijn 20e wrrs een hartoperatie. En daar zie ik nu al tegenop (cat)

    hart operatsie o.o wat heb je dan aan je hart?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor