• ik heb nu ruzie met een oude klasgenoot van de bassischool op hyves. ze zecht enzo dat ik en mijn zus heel gr 7 heeft verpest enzo. ik had haar verteld dat er meer aan de hand was in gr 7 dit had iik geplaast:
    en 1e had ik last van een zware depressie waar door ik de waarheid en het echte leven niet goed meer zag. ^^

    jullie herinner volgens mij allen maar dingen die jullie willen geloven maar niet zoo is xD

    en het is zoo lang geleden waardoor de hersenen een andere herinnering maken dan er echt gebeurd is.

    vraag niet hoe ik dit weet o.o

    echt nerd achtig die laaste.(nerd) wie heeft er ook wel eens ruzie met iemand van vroeger op het internet?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb altijd ruzie.xd


    Smile and live.

    Nee nog nooit eigenlijk :P
    maar wel succes met haar enzo xD

    Ik.

    Manuella schreef:
    Nee nog nooit eigenlijk :P
    maar wel succes met haar enzo xD

    ze zit ook nu bij op school thnx ik lig hier plat omdat ze raar terug schrijft xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik heb nooi ruzie met iemand van vroeger
    met meer dan de helft heb ik geen contact meer
    ik had wel een keer bonje met mn ex op msn xD
    ik vond het wel lachen, om 2 uur 's nachts ruzieën op msn xD

    Mensen waarmee ik ruzie heb blok ik ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Néé.
    Die mensen herkennen me niet eens meer, en als ze dat doen gaan al mijn vriendinnen op diegene af (Niet dat ik dát wil, mijn vrienden zijn gewoon overprotected haha)


    Alleen maar tranen van geluk