• En ik ben daar een voorbeeld van.

    Vroeger.

    Vroeger, toen ik nog een kind van drie of vier was, was ik gelukkig. Niet omdat ik leuke ouders had, maar omdat mijn omgeving te gek was. Een klein dorpje op het platteland met alleen één klein kantoor en één McDonalds. Ik moet toegeven dat we niet rijk waren. Verre van want we hadden geld tekort en mijn vader was afwasser bij de McDonalds. Maar ik was gelúkkig. Elke vrijdag maakte we appeltaart en dronken we daar sinaasappelsap bij en dat was écht heerlijk. Mijn papa had namelijk een bakkersopleiding gevolgd, maar oké.

    Nu

    Nu zit ik dus in België. Achter de pc. Mijn vader zie ik amper, hij werkt zich kapot en hij werkt de héle nacht, en overdag slaapt hij. Mijn moeder is voor de derde keer zwanger. Wij zijn rijk, maar van geld wordt je nooit gelukkig.



    Kunnen jullie mij opvrolijken, want ik heb echt érge heimwee nu.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    omg :O
    je hebt toch wel geld genoeg om te shoppen zo ja ga shoppen dat vrolijk mij altijd op


    Shoganai i ne~

    Ik denk dat iedereen gelukkiger is als kind, en dat iedereen in de pubertijd heimwee heeft naar vroeger. Ik leef met je mee. :3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben altijd al hetzelfde geweest. Gewoon rijk, maar niet stinkendrijk. Ik zie papa soms ook vijf dagen niet, maar dat komt omdat hij bij de krant werkt en dan verschillende diensten heeft. Maar ik zie hem normaal gewoon wel élke dag. Ik kan dan misschien niet voelen wat jij voelt, maar ik leef wel met je mee. (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    het is uit een onderzoek gebleken dat geld daadwerkelijk wel gelukkig maakt.(cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    lovexdestiny schreef:
    omg :O
    je hebt toch wel geld genoeg om te shoppen zo ja ga shoppen dat vrolijk mij altijd op



    Ik weet het niet. Shoppen dat is nooit iets voor mij geweest. Als ik ging shoppen met mijn vrienden, dan shoppen zij. Ik blijf in de café om koffie te drinken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Misschien kun je dansen. Daar vrolijk ik ook altijd van op. c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ohmygaskarth schreef:
    het is uit een onderzoek gebleken dat geld daadwerkelijk wel gelukkig maakt.(cat)


    Dat kan wel zijn. Maar omdat ik het nut in geld niet zie.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ohmygaskarth schreef:
    het is uit een onderzoek gebleken dat geld daadwerkelijk wel gelukkig maakt.(cat)

    Ghehe, maar daar gaat het nu niet echt over, eigenlijk. :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    wij zijn niet rijk. en hebben niet veel geld. ik on pas net op tekenles o.o maar ik ben gelukkig. woon in een rustige stad. heb de grootse kamer in het huis (en zo groot is tie niet) kan geen merkkleding betalen en het gewoon kleren van de H&M beetje coolcat en C&A ofzo. geld maakt niet gelukkig:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    je hebt gelijk, rijk maakt niet gelukkig
    ik zat net naar my super sweet 16 te kijken, die mensen zijn zo rijk dat ze zo'n feest kunnen betalen, maar vrienden hebben ze niet :S
    wij hebben niet veel geld, maar ik ben heel gelukkig
    maar ik leef wel met je mee hoor ;)

    Ik snap wat je bedoelt, kun je er niet met je ouders over hebben en vragen of je vader wat minder gaat werken zodat jullie tijd hebben om samen iets leuks te gaan doen. Ik denk dat je dan weer ene stuk gelukkiger word(flower)


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Dat kan wel zijn. Maar omdat ik het nut in geld niet zie.

    Nog niet, dat komt nog wel. Maar oké, ot ; Ik leef met je mee,maar ik denk wel dat je altijd wel dingen zult missen. Wanneer je jong bent wil je ouder zijn, wanneer je ouder bent wil je weer jong zijn. Zijn mensen ooit wel eens tevreden met wat ze hebben ? En het is niet zo dat ik niet begrijp waar je door gaat, ik zie mijn vader ook nauwelijks en ik mis vroeger soms ook wel. Maar dat is het leven gewoon, ik geloof niet dat mensen ooit helemaal tevreden en gelukkig zullen zijn want men wilt altijd meer. Niet dat ik niet zo ben, nee, ik ben exact hetzelfde.


    We're hiding behind skin that's too tough

    SchoenVeter schreef:
    je hebt gelijk, rijk maakt niet gelukkig
    ik zat net naar my super sweet 16 te kijken, die mensen zijn zo rijk dat ze zo'n feest kunnen betalen, maar vrienden hebben ze niet :S
    wij hebben niet veel geld, maar ik ben heel gelukkig
    maar ik leef wel met je mee hoor ;)


    Ja, ik kijk daar ook naar. Die mensen willen gewoon naar haar feestje omdat het zo exclusief is enzo


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hm, geld maakt wel gelukkig, maar geld geeft geen garantie voor geluk :'D Je kan zonder net zo goed gelukkig zijn, want immers met geld kun je geen liefde kopen. Maar sommige mensen zijn nogal materialistisch ingesteld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Ja, ik kijk daar ook naar. Die mensen willen gewoon naar haar feestje omdat het zo exclusief is enzo

    Ja precies
    of omdat er zo'n grote artiest komt, ze komen alleen maar voor de artiest, niet voor degene die jarig is xD

    Ach, die mensen komen er wel achter dat ze geen echte vrienden hebben xD