• Wat lieeeeef. Op 3FM belt een kindje met Sinterklaas-himself, en haha. Zegt die presentator, 'Je mag in deze drie minuten alles vragen aan Sinterklaas!' Zegt zij: 'Ik wil graag hinkeltwister.' HAHA, en Sinterklaas weet niet wat 't is. Haha, zegt de presentator daarop, 'Zeg Jinthe, je mag ook andere dingen vragen, niet wat je wilt hebben, maar gewoon vragen.' En zegt zij: 'Sinterklaas, hoe oud bent u?' Waarop Sinterklaas zegt: 'Ik kan mij mijn geboorte niet herinneren.' En zegt ze nog: 'Hebt u nog pepernoten nodig? Want wij gaan pepernoten bakken.'

    Hehe, zo schattig gewoon.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Agossie, echt zo heel serieus xd


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Aaahh.
    Ik merk wel dat Sinterklaas mij een beetje voorbij gaat.
    Komt denk ik omdat ik ouder word en zo, en het drukker heb met school en alles.
    Vroeger was het echt zo'n hele happening als het Sinterklaas was, nu niet meer. Dat vind ik wel jammer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    Aaahh.
    Ik merk wel dat Sinterklaas mij een beetje voorbij gaat.
    Komt denk ik omdat ik ouder word en zo, en het drukker heb met school en alles.
    Vroeger was het echt zo'n hele happening als het Sinterklaas was, nu niet meer. Dat vind ik wel jammer.

    Ja, bij ons ook altijd. Maar dan gaat het ook altijd met je schoen zetten enzo en dan zit je 2 maanden vantevoren al uit te kijken naar 5 december. En dat is nu niet meer. Dat is ook de reden dat wij geen sinterklaas meer vieren, maar gewoon iets leuks doen als naar de film gaan of gewoon coumetten (of hoe je dat ook schrijft).
    Wij vieren kerst, dat is echt leuk. Een maand vantevoren liggen die cadeaus al onder de kerstboom en dan kan je ook echt gaan voelen met de vraag wat het is enzo :3


    To live would be an awfully big adventure

    D'awwww, da's zo lief.


    make cake, not war

    HeyItsMe schreef:
    (...)
    Ja, bij ons ook altijd. Maar dan gaat het ook altijd met je schoen zetten enzo en dan zit je 2 maanden vantevoren al uit te kijken naar 5 december. En dat is nu niet meer. Dat is ook de reden dat wij geen sinterklaas meer vieren, maar gewoon iets leuks doen als naar de film gaan of gewoon coumetten (of hoe je dat ook schrijft).
    Wij vieren kerst, dat is echt leuk. Een maand vantevoren liggen die cadeaus al onder de kerstboom en dan kan je ook echt gaan voelen met de vraag wat het is enzo :3

    gourmetten. OT: aghh:P haha.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ahhhh cute


    Shoganai i ne~