• Samuel Koch deed mee aan een duitse tv programma Wetten Dass (wedden dat). hij deed een soort stunt waar bij hij over auto's sprong en dat ging dus mis.

    filmpje


    Just try to live life to the fullest

    Heeft hij het overleefd?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 23:52 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Heeft hij het overleefd?

    Ik las op twitter dat hij een uur geleden wakker is geworden ofzo..


    Just try to live life to the fullest

    Ik had het gezien ja, men. Heftig! Ik hoop dat hij het goed maakt inmiddels.


    your eyes are like stars in the night.

    omgggg!
    O_O


    It's not the same without you.

    huh, vliegt hij er nou overheen?
    of wat gebeurt er precies.


    Smile and live.

    beliebuuwr schreef:
    huh, vliegt hij er nou overheen?
    of wat gebeurt er precies.
    Volgens mij maakt hij een sprong over de auto heen en komt naast de mat terecht.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 0:19 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    wow , ik moest eerst even goed kijken waar z'n benen en armen zaten, maar hij ging met zijn aangezicht tegen de vlakte, toch?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Hij is idd weer bijgekomen. Menn ik kwam net thuis van het werk en allemaal Duitse vrienden van mij hadden mijn hele timeline ondergespammt omdat ze dat allemaal live hadden gezien en helemaal over de rooie gingen x.x


    Wie du mir, so ich dir.

    Bah, ik kijk net dat filmpje en ik krijg er echt kippenvel van, zoiets.. daar kan ik echt niet tegen x.x


    Wie du mir, so ich dir.

    Wow, hij valt echt vollop ze bakkus man! Wow, ik moest even goed kijken hoe ze armen en benen in elkaar zaten! =O


    Never wait for perfection, just make it.

    gadsiedakkie!

    Deze video bevat inhoud van Wanna Challenge UG, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.

    oneerlijk :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor