• Hi Quizletters!

    Ik ben opzoek naar een liefdesverhaal. Een simpel, ietwat cliché liefdesverhaal. Wanna know why? No?
    Vertel het toch.:9~
    Geen reden! Heb nu zin om een verliefd gevoel te krijgen en te denken dat mijn crush me toch leuk gaat vinden, ghehe. Door middel van een verhaal.
    Dus, kom maar op!
    En het liefst wel een stuk of 20/30 delen. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aight daar zoek ik ook naar : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Aight daar zoek ik ook naar : D

    Hendig 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ahaha, die had ik nog op mijn vorige account (nerd)

    Desecrate schreef:
    Aight daar zoek ik ook naar : D

    Seriously, duurt het nou zo lang voordat iemand met een verhaaltje op de proppen komt? o-o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb er geen. Stiekem. En ik weet er ook geen D:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb misschien een heel klein cliche verhaaltje, maar die is pas 3 delen oud en het is fanfiction :Y)

    Nouhou, ben ik hiervoor mijn bed uitgekomen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Geen idee of je hier wat aan hebt, maar ik schrijf zelf over tiener dingetjes. Maar negeer spelfouten, lees tekens enz. Ik wilde alleen een goed verhaal neerzetten xD

    Hopeloos:Gaat over een meisje dat hopeloos verliefd is op een jongen. Maar is bang dat ze hem niet kan krijgen. Haar beste vriendin gaat aan de drugs, door een jongen die moordennaar is. (status: Afgelopen)

    [url=
    http://www.quizlet.nl/stories/8997/dik-in-mijn-hoofd/]Dik in mijn hoofd:[/url]Gaat over een meisje, die anorexia krijgt. Het is over het algemeen een anorexia story, maar er zit afwisseling in tussen, dat ze model wordt, ze heeft liefdes problemen, omdat haar vijand verliefd is op dezelfde jongen. (Status: Afgelopen)

    Ik sta er nu alleen voor:Joey:

    Joey is een jongen met veel vrienden en zeer geliefd. Hij haalt goede cijfers en is vriendelijk. Het is net uit met zijn vriendin Anna en baalt ervan. Hij wordt verliefd op die stille Marly. Niemand mag Marly echt. Maar hij ziet de schoonheid in haar. Maar dit durft hij niet tegen zijn vrienden te vertellen. Ze zouden hem maar uitlachen.

    Marly:

    Een stil en verlegen meisje. Heeft geen vriendinnen en is haar moeder pas verloren. Ze woont nu met haar vader en is verhuisd naar een huisje in het bos en ze is naar een andere school gegaan. Ze kan daar geen vrienden maken. Ze probeert het wel, maar iedereen beschouwt haar als "die nieuwe". Ze denkt dat niemand haar mag. Maar er blijkt toch iemand te zijn die om haar geeft. (Status: Afelopen)

    Shit, ik lig in coma:De zestien jarige Mick gaat zo tekeer op zijn scooter, dat hij een ongeluk krijgt. Zo groot, dat hij in een coma raakt. Zijn geest komt uit zijn lichaam en hij ziet iedereen veranderen. Waarom drinkt zijn moeder opeens zoveel drank? En zijn vriendinnetje Joyce, waarom wil zij niet meer naar school, met haar vriendinnen leuke dingen doen en nog moeite doen voor haar uiterlijk? En hoe komt hij zelf uit coma? Dat is de vraag.
    (Maar er wordt vooal verdiept in de liefde tussen Joyce en Mick) (Status: In ontwikkeling)

    Sorry, allemaal mijn eigen stories:$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    @nerveus
    Het zijn geen liefdesverhalen ]:

    Oké, ik ga maar slapen dan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?