• Ik liep zoals gewoonlijk met mijn jongens vrienden naar huis (lees: mijn crush en zíjn vrienden die dus goed met mij kunnen omgaan) en er was dus sneeuw. Pakte de jongens een handvol sneeuw. Ik vroeg wat ze ermee gingen doen, antwoordde m'n crush zo: "Zie je die auto daar?" Ik keek verdwaasd naar een donkerpaarse Beetle die net onze kant op ging rijden. "AANVALLEN!" Toen gooide het hele groepje sneeuwballen naar de auto. En toen we zagen dat die ging remmen, zijn we met de noorderzon vertrokken. Gelukkig hadden we zoals ninja's ons gezicht bedekt anders waren we in grote problemen geweest ...


    Jézus.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 17:36 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ahahaha. Pas bij mij gebeurt.^^ Ik dacht zo van; wtf, je gaat toch niet andermans auto bekogelen? Keek die gast zo naar buiten. En ik zo vn; Nope, ik ken jullie niet. .__.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 17:38 ]


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    bij ons gingen ze sneeuwballen tegen mensen hun hoofd gooien(krul)
    Maar ik deed niet mee


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Dat is levensgevaarlijk. Jullie hadden een groot ongeluk kunnen veroorzaken. Kinderachtig gedoe, denk voordat je zulke dingen doet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Dat is levensgevaarlijk. Jullie hadden een groot ongeluk kunnen veroorzaken. Kinderachtig gedoe, denk voordat je zulke dingen doet.


    Ik weet het. Ik had het de jongens achteraf verteld, maar ja.

    Edit: Het was niet tegen het voorraam. Het was gewoon tegen de deuren van de auto enzovoort.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 17:42 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Ik weet het. Ik had het de jongens achteraf verteld, maar ja.

    Edit: Het was niet tegen het voorraam. Het was gewoon tegen de deuren van de auto enzovoort.


    Een vriend van mij heeft daardoor ooit een ongeluk gehad wat hem bijna het leven kostte. Ook doordat ze het tegen de deuren aangooiden. De schrik alleen kan al voor ongelukken zorgen.

    Mrja, je deed het zelf niet fso. Is stiekem ook typisch iets voor jongens ;x

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 17:44 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind het altijd raar als ze tegen iemands auto gaan gooien. Zoek lekker een voetganger op(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    HeyItsMe schreef:
    Ik vind het altijd raar als ze tegen iemands auto gaan gooien. Zoek lekker een voetganger op(cat)


    Wij mikken op fietsers(krul)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Courtesan schreef:
    (...)

    Een vriend van mij heeft daardoor ooit een ongeluk gehad wat hem bijna het leven kostte. Ook doordat ze het tegen de deuren aangooiden. De schrik alleen kan al voor ongelukken zorgen.

    Mrja, je deed het zelf niet fso. Is stiekem ook typisch iets voor jongens ;x



    Ja, ik deed niets. Als ze toch niet luisteren, zeg ik gewoon dat ze het tegen de geparkeerde auto's moeten doen of zo.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)


    Ja, ik deed niets. Als ze toch niet luisteren, zeg ik gewoon dat ze het tegen de geparkeerde auto's moeten doen of zo.


    Pff, soms kun je nog beter tegen een muur aan praten :Y)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 17:46 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Pff, soms kun je nog beter tegen een muur aan praten :Y)


    Precies.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Haha. lijkt me nog wel grappig :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik gooide eens een waterballon van achter onze struik tegen een voorbijrijdende auto. "Plof." Ik zag die verderop remmen en ik vluchtte bang naar mijn kamer! :')

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 23:44 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je moet ze als straf sneeuw laten eten. Dat werkt bij mij (krul)


    Olive