• Ja, dude.
    Vorige topic was vol (nerd)
    Dus praat hier maar weer mee over Barça - Real,
    en andere voetbal wedstrijden.
    In april is het weer El Clásico, ik ben benieuwd. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    RxVampFish schreef:
    Trouwens, zijn jullie de enige in jullie vriendenkring die geïnteresseerd is in voetbal?
    Ik vraag altijd of iemand een bepaalde wedstrijd gaat kijken, maar ik ben meestal de enige.


    Nope, ik heb nog een vriendin, Sanne. Die kijkt ook eigenlijk alle wedstrijden. (krul) Dus met haar heb ik het er wel over, de rest interesseert het allemaal niet zo x).

    Maar eigenlijk heb ik bijna alleen kutjochies in de klas. Maar als ze over voetbal praten, praat ik ook niet mee ofzo. Meestal kijk in dan de andere kant op. Maarja, weetje als ze het dan over Barça hebben dat ze weer gewonnen hebben enzo, dan zit ik echt zo schaapachtig te glimlachen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Blahblah, Ajax zuigt (cat)
    Ik haat Ajax al vanaf het begin van mijn leven :9~
    Eerst, omdat mijn opa er voor was, was ik voor Feyenoord -en ook omdat de jongen die ik toen leuk vond voor Feyenoord was- en nu, nu ben ik helemaal voor Barça _O_ Mijn blok staat vol met 'VISCA EL BARÇA' 'BLAUGRANA PARA SIEMPRE' en 'FCB: MÉS QUE UN CLUB _O_' en iedereen die het ziet wordt spontaan verliefd op Barça _O_ nu ga ik weg met mijn ge Barça, want ik ga oppassen _O_ Dooeeeeeg ^^


    You can agree with me or you can be wrong

    RxVampFish schreef:
    Trouwens, zijn jullie de enige in jullie vriendenkring die geïnteresseerd is in voetbal?
    Ik vraag altijd of iemand een bepaalde wedstrijd gaat kijken, maar ik ben meestal de enige.


    Nee.
    2 vriendinnen zitten op voetbal, de rest vindt er niets aan.
    Alleen ze kijken alleen wedstrijden van Ajax en Oranje.
    Dus daarin ben ik wel de 'buitenstaander.'


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sonatina schreef:
    (...)

    :Y)
    Ik heb een jochie op school die echt gewoon zijn haar gekopiërd heeft van dat van Messi.

    WANT. TO. OWN. THAT. GUY.
    foto? :9~:9~


    Hope goes lost but never dies.

    eh, nee.
    K'ken hem niet xd
    Weet alleen dat hij in de 3de zit en mavo doet.. Volgensmij.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sonatina schreef:
    eh, nee.
    K'ken hem niet xd
    Weet alleen dat hij in de 3de zit en mavo doet.. Volgensmij.

    OEH. O EM GEE. is het wel goed gekopieerd dan of is hij lelijk? (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    RxVampFish schreef:
    Trouwens, zijn jullie de enige in jullie vriendenkring die geïnteresseerd is in voetbal?
    Ik vraag altijd of iemand een bepaalde wedstrijd gaat kijken, maar ik ben meestal de enige.


    Nee, bijna iedereen uit mn vriendenkring is geïnteresseerd in voetbal, en meestal na een leuke westrijd praten we er de volgende dag op school over of op msn


    (Be)lieve in (you)rself

    Bij mij alleen de jongens. En één ander meisje.


    Hope goes lost but never dies.

    Messiah schreef:
    (...)
    OEH. O EM GEE. is het wel goed gekopieerd dan of is hij lelijk? (cat)


    Alleen zijn haar, voor de rest issie lelijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Waarom hebben jullie geluk?
    Ik kan er met niemand over praten, oke ik praat er alsnog over en iedereen wordt gek. But I don't care.. Een vriendin van mij zat op voetbal, en die kijkt af en toe een wedstrijd van Ajax ofzo. Maar ja, dan kan ik alsnog niet over Real en Arsenal praten ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxVampFish schreef:
    Trouwens, zijn jullie de enige in jullie vriendenkring die geïnteresseerd is in voetbal?
    Ik vraag altijd of iemand een bepaalde wedstrijd gaat kijken, maar ik ben meestal de enige.

    Al mijn vriendinnen haten voetbal. Als ik zeg: 'Vanavond is het voetbal.' denken ze altijd dat ik alleen voor de spelers kijk en niet voor het spel. Ze kijken me nog steeds vreemd aan als ik zeg dat ik niet alleen voor de spelers kijk..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    XAVI schreef:
    (...)
    Al mijn vriendinnen haten voetbal. Als ik zeg: 'Vanavond is het voetbal.' denken ze altijd dat ik alleen voor de spelers kijk en niet voor het spel. Ze kijken me nog steeds vreemd aan als ik zeg dat ik niet alleen voor de spelers kijk..


    Met jou kan ik praten! :Y) Tegen mij zei iemand; ja je kijkt alleen omdat er knappe jongens in zitten..
    Maar, ik kijk de wedstrijden van Arsenal ook als Cesc niet mee doet, same as Real.. + Bij ajax zitten nou niet echt jongens dat je zegt van; goh jullie zien er goed uit..
    Maar ja, sommige mensen hebben er gewoon geen verstand van(krul)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oh en weetje, volgens mij kan je Barça-Real terug kijken @ atdhe
    want, hij staat daarzo, en ik ben hem nu aan het kijken.. hehe..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxVampFish schreef:
    Waarom hebben jullie geluk?
    Ik kan er met niemand over praten, oke ik praat er alsnog over en iedereen wordt gek. But I don't care.. Een vriendin van mij zat op voetbal, en die kijkt af en toe een wedstrijd van Ajax ofzo. Maar ja, dan kan ik alsnog niet over Real en Arsenal praten ):


    Ik ben echt de e-ni-ge in mijn hele vriendengroep, ik praat er maar niet meer over, totdat ik bij mijn lieve Q-vriendinnetjes ben (krul) Maar serieus, ze denken bij mij ook dat het om de spelers gaat xd. En ookal is dat 75% waar, ik kijk ook voor het spel, de oetlull'n (cat)


    You can agree with me or you can be wrong

    RxVampFish schreef:
    (...)

    Met jou kan ik praten! :Y) Tegen mij zei iemand; ja je kijkt alleen omdat er knappe jongens in zitten..
    Maar, ik kijk de wedstrijden van Arsenal ook als Cesc niet mee doet, same as Real.. + Bij ajax zitten nou niet echt jongens dat je zegt van; goh jullie zien er goed uit..
    Maar ja, sommige mensen hebben er gewoon geen verstand van(krul)

    Van der Wiel is vet lekker hoor :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.