• Zijn ze niet awesome! <3

    Ik ken het niet?
    owja... zo´n meisje uit mijn klas had het erover...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    PEDOpas schreef:
    Love 'em, Vooral hun hits: Follow Me & Lollipop ft Big Bang


    &&'nd fire n.n
    U-KISS, 2NE1, BIGBANG, se7en, SHINee <<3 looovetheeem_'


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik heb niks tegen 2NE1, maar die fans zijn zo irritant dat ik liever niet over 2NE1 wil praten etc.
    Hun muziek is oké, maar die fans moeten chillen.

    Dat heb je bij iedere groep wel, al snap ik dat nooit.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    (...)
    Dat heb je bij iedere groep wel, al snap ik dat nooit.
    Ja dat weet ik. Maar die fans zijn/vind ik snel aangebrand. Als er een nieuwe groep komt met een rapper, goede zangeres en een stoer liedje, dan hebben ze 2NE1 nageaapt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Ja dat weet ik. Maar die fans zijn/vind ik snel aangebrand. Als er een nieuwe groep komt met een rapper, goede zangeres en een stoer liedje, dan hebben ze 2NE1 nageaapt.

    Dat is inderdaad echt faal. Maar ach, als ze leuke muziek blijven maken, hoor je mij niet klagen (;


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik heb niks tegen 2NE1, maar die fans zijn zo irritant dat ik liever niet over 2NE1 wil praten etc.
    Hun muziek is oké, maar die fans moeten chillen.


    Lol @ Ringdingdong: Het is maar een klein deel van de blackjacks die zo is, je moet niet gelijk zeggen dat all die fans zo zijn.... en trouwens ooit gehoord van SONES? <=== die zijn nog erger dan BJ's.... Zo Idol Zo Fans


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik heb niks tegen 2NE1, maar die fans zijn zo irritant dat ik liever niet over 2NE1 wil praten etc.
    Hun muziek is oké, maar die fans moeten chillen.


    zo heb je bij iedere band wel hysterische fans enzo,
    ook bij Tokio Hotel en Justin Bieber, bijvoorbeeld.
    maar oke, TOP en SeungRi van Bigbang gaan trouwens in een film spelen ^_^


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    TrueB2UTY schreef:
    (...)

    Lol @ Ringdingdong: Het is maar een klein deel van de blackjacks die zo is, je moet niet gelijk zeggen dat all die fans zo zijn.... en trouwens ooit gehoord van SONES? <=== die zijn nog erger dan BJ's.... Zo Idol Zo Fans
    Ik ben een sone en ja, ik snap daarom dus dat een klein groepje het kan verpesten. En ik heb nooit gezegd dat ze allemaal zo zijn.


    Today will be Girl's Day party with you~

    xBIGBANG schreef:
    2NE1, Bigbang I LOOOVE THEM ALL!
    yaay n.n

    hehe jaa k dacht laat ik dit topic maar weer tot leven maken (:

    they're awesome!


    They fell in love, didn't they?

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Ik ben een sone en ja, ik snap daarom dus dat een klein groepje het kan verpesten. En ik heb nooit gezegd dat ze allemaal zo zijn.


    zoiets dacht ik al ja =^-^=, maar zet dan de volgende keer neer 'sommige fans' want voordat ik BJ was vond ik ze ook allemaal irritant, maar als je daar tussen door kijkt zijn de meeste gewoon normaal en schamen zich ook voor die BJs.... Zelfde met Sones, ik ken een paar hele lieve maar andere.... en kan je er meer leven als ik zeg dat ik STANDER ben? wel een neutrale want ik vond hello baby met SNSD geweldig xD


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    TrueB2UTY schreef:
    (...)

    zoiets dacht ik al ja =^-^=, maar zet dan de volgende keer neer 'sommige fans' want voordat ik BJ was vond ik ze ook allemaal irritant, maar als je daar tussen door kijkt zijn de meeste gewoon normaal en schamen zich ook voor die BJs.... Zelfde met Sones, ik ken een paar hele lieve maar andere.... en kan je er meer leven als ik zeg dat ik STANDER ben? wel een neutrale want ik vond hello baby met SNSD geweldig xD
    Het kan me niks schelen wat je bent (niet op een gemene manier bedoeld).


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik kende ze niet, maar ik vind ze wel leuk


    Felix

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Het kan me niks schelen wat je bent (niet op een gemene manier bedoeld).


    naja denk ik vraag het maar zo want veel sones (die ik toen tegenkwam) dei mij gelijk uitschelden zonder dat ik het ook verder kunnen uitleggen... Ja, daar is deel mijn dislike vandaan gekomen, maar das nu wel minder...


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Ik ben geen fan van 2NE1, maar ik luister wel graag naar B2ST, SHINee, Super Junior en enkele andere groepen. 2NE1 is niet echt mijn stijl.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    2ne1 zijn best goed, maar ik ben ook een Kpop obessed!~
    Zoals van andere artiesten van Kpop!~
    Kpop is gwn top!~
    Iedereen heeft toch een eigen mening en mijn mening is Kpop waaronder 2ne1 gwn Awesome is!~
    Als je het niet leuk vind zijn mening!


    ;