• Een geweldige vriendin! Of toch niet?

    Op school waren we altijd met z’n viertjes. Onafscheidelijk en de meest luidruchtigste vriendinnetjes ooit!
    Tot dit jaar. Één van ons kreeg, vrijwel voor het eerst, een vriendje.
    Plotseling had ze nauwelijks nog aandacht voor ons drieën.
    Ze liet één van ons keihard stikken voor een andere vriendin, heeft gelogen tegen een andere vriendin.
    En nu vraag je je vast af wat ze mij aan heeft gedaan? Komt het:
    Ik had negen maand een geweldige vriend, haar ex. Heel eerlijk kwam ik haar vertellen dat ik haar ex leuk vond. Blij was ze niet maar na ongeveer drie maand legde ze zich er bij neer.
    Nu zou ze met een van ons uitgaan dit weekend, heeft ze haar laten zitten en niks van zich laten horen. Totdat haar gevraagd werd waarom ze haar had laten stikken. Haar antwoord was:
    Sorry sorry, ik mocht niet meer van mijn ouders! Ik moest de hele avond thuis blijven!
    Wat bleek? Ze was met MIJN ex naar de bioscoop gegaan en heeft vervolgens met hem gezoend. Toen ík vroeg wat ze gedaan had zaterdagavond, loog ze keihard dat ze met haar ouders film had gekeken.
    Toen we haar ernaar vroegen zei ze dat ze ons veel liever nog harder had laten stikken..
    Een heel geweldige vriendin, of niet soms?
    Toch kan ik de leuke herinneringen met haar niet helemaal los laten.
    Ze heeft toch ook een leuke kant? Waar is die dan gebleven?
    Ingewikkeld verhaal, ik weet het.


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    Dumpen dat kut kind. Matennaaier.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg best dom.

    het komt wel goed sgatje


    "Ignite, my love. Ignite."

    nou leuke vriendin. echt te blind met liefde..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je déze ruzie overleefd, dan kan ik je verzekeren dat jullie band wel duizend keer zo sterk wordt. En zo niet, dan zullen jullie elkaar nog een jaartje ofzo haten, en dan leggen jullie je erbij neer.

    Schatting uit ervaring. (krul)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oké. Het is heel duidelijk dat ze je op een geniepige kutmanier wil kwetsen. Op zo'n manier dat alleen meiden klaarspelen. Mijn advies: heb schijt aan dat wijf en aan je ex. Voor jouw part neuken ze de hele boel bij mekaar. Je ex is je ex, niks aan te veranderen. Hij moet doen met zijn leven wat hij niet laten kan. En je 'vriendin'? Raise your head up high en loop haar voorbij. Verspil geen energie, geen woord meer aan haar. Voor jou is zij lucht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stamppot schreef:
    Dumpen dat kut kind. Matennaaier.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Sesamestreet schreef:
    Als je déze ruzie overleefd, dan kan ik je verzekeren dat jullie band wel duizend keer zo sterk wordt. En zo niet, dan zullen jullie elkaar nog een jaartje ofzo haten, en dan leggen jullie je erbij neer.

    Schatting uit ervaring. (krul)


    Ik heb dit met één van mijn vriendinnen (wij zijn ook een groepje van vier trouwens) ook meegemaakt, maar dan in minder erge mate. We hebben het helemaal bijgelegd en zoals zij zegt; onze band is er alleen maar sterker doo geworden. Geef het nog een kans en probeer het uit te praten, zou ik zeggen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Sesamestreet schreef:
    Als je déze ruzie overleefd, dan kan ik je verzekeren dat jullie band wel duizend keer zo sterk wordt. En zo niet, dan zullen jullie elkaar nog een jaartje ofzo haten, en dan leggen jullie je erbij neer.

    Schatting uit ervaring. (krul)

    same here, duurde bij mij ook een jaar (huil)


    They fell in love, didn't they?

    Sniper schreef:
    Oké. Het is heel duidelijk dat ze je op een geniepige kutmanier wil kwetsen. Op zo'n manier dat alleen meiden klaarspelen. Mijn advies: heb schijt aan dat wijf en aan je ex. Voor jouw part neuken ze de hele boel bij mekaar. Je ex is je ex, niks aan te veranderen. Hij moet doen met zijn leven wat hij niet laten kan. En je 'vriendin'? Raise your head up high en loop haar voorbij. Verspil geen energie, geen woord meer aan haar. Voor jou is zij lucht.

    Jij moet écht een column schrijven meid. (cat)
    Zo'n help-me-ik-heb-een-probleemcolumn.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 19:55 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dumpen.
    Heel fijn die 'leuke' kant van haar, maar haar slechte kant overheerst hier duidelijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk dat ze stiekem toch gekwetst is omdat je met haar ex gaat.
    praat eens met haar,maak geen verwijten en toon dat ze belangrijk is voor je (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    mijn vriendin nam ook een keer iets met mijn ex, ik laat het niet tussen ons in komen. Ik begrijp wel dat het hier anders is natuurlijk. Maar jij doet het andersom toch ook. Jij zoent ook met haar ex.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Jij moet écht een column schrijven meid. (cat)
    Zo'n help-me-ik-heb-een-probleemcolumn.

    Good idea 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    @ Odile:

    Dat begrijp ik. Maar ik heb daar nooiy over gelogen.
    En zij wel. Daarom ligt het toch een stukje gevoeliger.


    It's gonna get a lot worse before it gets better.

    een echte vriendin vertelt alles en liegt niet!


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..