Keejj x ik denk dat ik gn goede schrijfster ben want niemand maakt men quiz en da is zo verdomd dom want je steekt er zoveel werk in en dan maakt niemand hem xx..
Ach, mijne maakt ook niemand >< Maar hier zijn ook zoveel mensen en zoveel serie's...
Je moet gewoon geluk hebben dat je serie in de smaak valt x]
Maar ik wil je serie's morgen ofzo wel proberen!
Ach, mijne maakt ook niemand >< Maar hier zijn ook zoveel mensen en zoveel serie's...
Je moet gewoon geluk hebben dat je serie in de smaak valt x]
Maar ik wil je serie's morgen ofzo wel proberen!
Iedereen denkt dat zij niet kan schrijven. Ik vind ook dat ik slecht schrijf. Dat vind iedereen van zichzelf. Dat komt omdat mensen zich met andere mensen vergelijken en dan alleen de negatieve dingen zien. Terwijl er vaak ook positieve punten zijn.
En mijn verhaal wordt ook niet superveel gemaakt. Máár het gaat erom of er mensen zijn die reacties achterlaten en of er mensen zijn die je verhaal wel goed vinden. Want uiteindelijk schrijf je voor die mensen.
Keejj je hebt wel gelyk maar het is zOo fackng iritant dat er zo weinig personen hem maken .. want ik werk er egt weel veel aan xx
Ik werk en toch ook veel aan? Dat doet iedereen. En als jij vind dat ze te weinig gemaakt worden, plaats je hem een keer in de spotlight of maak je een topic ^^
(...)
Ik werk en toch ook veel aan? Dat doet iedereen. En als jij vind dat ze te weinig gemaakt worden, plaats je hem een keer in de spotlight of maak je een topic ^^
een topic heb ik al gemaakt maar niemand antwoord erop