• Toen ik naar school fietste kon ik kiezen tussen Breevaart en parkje, ik koos het parkje want dat is altijd sneller. Het hele parkje lag onder de opgevroren sneeuw, dus ik heel rustig rijden en het ging me nog best goed af. Bij de laatste brug leek het water wel naar beneden gedropen en toen vastgevroren en mijn wiel kwam ertussen. T_T Daar ging Gaby met fiets en al. Ik belandde op mijn heup en schaafde m'n handen, dus dat doet nu tering veel pijn. Ik keek snel of niemand me had gezien en er was niemand, dus ik krabbelde snel op en sprong weer op mijn fiets. Ik heb me nog bijna nooit geschaamd, maar dit is iets waar ik me echt voor schaam. T_T


    *insert philosophical cringe expression here*

    lovexdestiny schreef:
    (...)
    of ze vriezen meer dood in de kou


    1 nadeel ik denk dat ze voor hun vriesdood het hebben door geroddeld aan andere vogels :Y) (die dat ook hebben door verteld en nu ook doos zijn)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Magikal schreef:
    Ai, pijnlijk.


    Hope goes lost but never dies.

    Poseidon schreef:
    Het is best raar waarom iedereen zich er voor schaamt als 'ie valt. Het overkomt nu iedereen bijna dagelijks dus je hoeft je nergens eigenlijk voor te schamen. (:

    Heb je wel gelijk in, maar toch ben ik bang dat iemand me uit gaat lachen. Meestal als ik bijvoorbeeld tegen een deur loop per ongeluk gaan mensen lachen, maar dan lach ik ook mee omdat het best grappig is. x'D


    *insert philosophical cringe expression here*