• Vrijdag gaan we met onze klas tijdens BeVo (beeldende vorming) met onze mentrix (ook onze BeVo docent) Sinterklaas vieren. Iedereen moet een cadeautje kopen dat zowel voor een jongen als voor een meid kan. Ik heb de hele Trekpleister, Kruidvat, Zeeman, C1000 en HEMA afgestruind naar iets leuks en uiteindelijk heb ik bij de HEMA zo'n soort wekker gekocht. Want drie kwart van mijn klas komt altijd te laat en wie 'm dan ook krijgt, zal er zeker wat aan hebben. :P

    Ik zag trouwens echt überleuke sleutelhangers en ik heb ik er voor mezelf twee meegenomen: Eentje zijn twee zilveren bladeren waarvan één groot en één klein. Eentje zijn drie ouderwetse zilveren minisleutels, één groot, één middelgroot en één klein. =3

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 17:57 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha, een heleboel kinderen uit mijn klas kunnen die wekker ook wel gebruiken. :'D
    En die sleutelhangers heb ik wel eens gezien, ik vond ze idd leuk (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja dat moet ik ook doen. Het lullige is dat er maar 1 jongen in mijn klas zit en dus mogen we alsnog geen meiden spel kopen vanwege hem :')


    -

    Dat deden we ook in de derde. Toen hadden zo ook condooms gekocht :Y)

    Voldie schreef:
    Dat deden we ook in de derde. Toen hadden zo ook condooms gekocht :Y)

    Stiekem is die best geniaal (cat)

    Voldie schreef:
    Dat deden we ook in de derde. Toen hadden zo ook condooms gekocht :Y)

    HAHAHAHAH omg dat had ik eigenlijk moeten doen, die vind ik wel geniaal. Ik hoorde andere mensen over bioscoopbonnen en MacDonald's-bonnen (die bestaan schijnbaar), maar condooms vind ik wel heel origineel. xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Genius schreef:
    Ja dat moet ik ook doen. Het lullige is dat er maar 1 jongen in mijn klas zit en dus mogen we alsnog geen meiden spel kopen vanwege hem :')

    Dat is dik lullig. x'd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nice, ik heb ook een oudesleutels sleutelhanger! ;D Die zijn leuk.Alleen zijn het bij mij 5 oude sleutels ook van klein naar groot. En in het zilver of oudgoud (:


    Get outta my head!

    oh,,maar die drie sleutels zijn leuk :Y)
    Toevallig heb ik nu zo'n ketting aan :Y):Y)

    Haha. Die wekkkers maken echt iedereen altijd wakker (:
    Spreekt uit eigen ervaring


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Voldie schreef:
    Dat deden we ook in de derde. Toen hadden zo ook condooms gekocht :Y)


    Haha. Ik zie mezelf daar al mee afkomen in mijn klas :Y)
    Maar tis wel origineel :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'