Wie is er geweest? En welke avond? En gaat hij eigenlijk ook naar België?
Ik ben de tweede avond in ahoy geweest en het was echt niet normaal cool! Op een gegeven moment stond ik gewoon vooraan! (ja, ik ben nog steeds hyper)
jaman, ik ging gister ook (: maar ik had zitplaatsen, ik zat echt dichtbij xd
en meeeeeeehn, ze is echt goed live (: en die homo met die tambourines die de hele tijd stond te dansen, ik vind hem echt geniaal xd
Poetic schreef:
en meeeeeeehn, ze is echt goed live (: en die homo met die tambourines die de hele tijd stond te dansen, ik vind hem echt geniaal xd
Ik vond het voorprogramma trouwens echt slecht.
Maar dat verhaal van die Micheal was echt grappig.
Ik zat op de tribune tegenover het podium, op de voorste rij, maar we wilden erheen dus toen zijn we gewoon opgestaan en de staplaatsen opgegaan.
Poetic schreef:
Die was inderdaad geniaal.
Ik ging elke keer in mijn eentje los, stond ik als enige te springen daarzo. Haha het was wel leuk.
Average schreef:
(...) Die was inderdaad geniaal.
Ik ging elke keer in mijn eentje los, stond ik als enige te springen daarzo. Haha het was wel leuk.
Stond je ook? Bij ons ging iedereen los (en slopen wij eromheen om vooraan te komen, was echt makkelijk )maar het was echt vet. Omg, ik ben nog steeds helemaal blij als ik eraan terugdenk
twiddict schreef:
(...)
Stond je ook? Bij ons ging iedereen los (en slopen wij eromheen om vooraan te komen, was echt makkelijk )maar het was echt vet. Omg, ik ben nog steeds helemaal blij als ik eraan terugdenk
Ja ik stond ook. rechts. Daar waar die chinees stond, die gitaarspeler.