• Dit is de officiele promoting van The Unborn;
    'Ik ben Juliet, ik ben 19 jaar en woon op mezelf. Ik ben op mezelf gaan wonen omdat mijn ouders nooit naar me om keken. Ik heb lichte financiële problemen. Maar belangerijker;
    Iets groeit er in me! Het pijnigt me! Het beschadicht me.
    Mijn dromen blijven maar vertellen dat "het" alles zou doen om te leven.
    Wat doet me dit aan? De pijn trekt altijd vanuit mijn buik over mijn hele lichaam. Ongestelt worden gebeurt me ook al een tijdje niet meer.
    Hoe wel het practisch -Ja practisch ja- onmogelijk is, ga ik er toch van uit dat ik zwanger ben.
    Deze weg is als een hell voor me! Het moet uit mijn lichaam! Het mag niet geboren worden!
    Wat kan ik doen?
    Wat als het te laat is?
    Wat als "het" geboren word?
    THE UNBORN


    Dit verhaal word dus door Juliet vertelt. Het verhaal begint wanneer de eerste symtomen op duiken en James (de 16 jarige staigere) zich er hevig mee gaat bemoeien.

    Er zijn nog maar 4 kleine hoofdstukjes, dus niet zo heel erg moeilijk om bij te houden, en een kleine moeite om even te lezen 8D
    Ik doe mijn best om iedere dag één deeltje online te zetten. Ik zal jullie via dit topic ook even de updates door geven 8D

    Tips/suggesties/complimenten/kritiek/Kudo?

    Xx


    Updates;
    Update; Hoofdstuk 5 staat online.
    Update; Ik probeer iedere dag een hoofdstuk online te zetten zodat er door gelezen kan worden en niet iedere keer zo veel gewacht hoeft te worden.
    Update; Chapter 6 is online
    Update; Ik ga vooruit schrijven want ik heb wat met jullie goed te maken

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 11:54 ]

    ik volg de srorie_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Uhm... Dat is toch gewoon het verhaal van de film 'The Unborn'?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Uhm... Dat is toch gewoon het verhaal van de film 'The Unborn'?

    Volgens mij niet, ik zocht de film in de Saturn want ik wou m zien, maar heb m niet gevonden mar toen groeide dit idee. Het heeft er warschijnlijk wel iets van weg maar het is practisch onmogelijk dat het totaal op het zelfde neer komt als The Unborn, want die film heb ik -door de onoverzichtelijke Saturn- niet kunnen zien xd

    Oeps tijdelijk foutje, mijn lettertype heeft de kleur ook zwart gemaakt en was de tekst tijdelijk niet te zien. Maar het is weer verhoplen 8D

    Lijkt mij veeeel te erg op Breaking Down van Twilight x'D Dat Renesmee verhaal.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    Lijkt mij veeeel te erg op Breaking Down van Twilight x'D Dat Renesmee verhaal.

    Je gaat me nu weird vinden maar ook die heb ik niet gezien :"D

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Je gaat me nu weird vinden maar ook die heb ik niet gezien :"D


    ik heb hem ook niet gezien x] dat best logies is hij komt pas in 2011 uit xD

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 17:47 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RoseDestiny schreef:
    (...)

    ik heb hem ook niet gezien x] dat best logies is hij komt pas in 2011 uit xD

    Dat verklaart een hoop xd

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dat verklaart een hoop xd


    of ze moet uit de toekomst komen_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Je gaat me nu weird vinden maar ook die heb ik niet gezien :"D

    Die is nog niet uit.
    Ik heb het over het boek.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Die is nog niet uit.
    Ik heb het over het boek.

    Ook niet gelezen :"D

    Chapter 5 is online. Ik doe mijn best er iedere dag een hoofdstukje op te zetten, maar dat valt helaas tegen. Ik heb nu een beetje een inspiratieboost dus ik werk alvast vooruit :Y)

    Update; Ik schrijf nu maar kort, heb niet echt de kracht en/of de zin om nu nog een heel hoofdstuk te gaan schrijven. Maar een beetje geluk staat ie morgen online. Met héél veel geluk vanavond nog. Maar ik maak het goed met jullie hoor :Y)

    Chapter 6 is eindelijk online xd

    Chapter 7 is online, chapter 8 staat stiekem al klaar voor morgen. Ik zie dat de helft van mijn abo's -Oke dat kan neit want het is een oneven aantal- me niet helenmaal kunnen bij houden xd