'Ik ben Juliet, ik ben 19 jaar en woon op mezelf. Ik ben op mezelf gaan wonen omdat mijn ouders nooit naar me om keken. Ik heb lichte financiële problemen. Maar belangerijker;
Iets groeit er in me! Het pijnigt me! Het beschadicht me.
Mijn dromen blijven maar vertellen dat "het" alles zou doen om te leven.
Wat doet me dit aan? De pijn trekt altijd vanuit mijn buik over mijn hele lichaam. Ongestelt worden gebeurt me ook al een tijdje niet meer.
Hoe wel het practisch -Ja practisch ja- onmogelijk is, ga ik er toch van uit dat ik zwanger ben.
Deze weg is als een hell voor me! Het moet uit mijn lichaam! Het mag niet geboren worden!
Wat kan ik doen?
Wat als het te laat is?
Wat als "het" geboren word?
THE UNBORN
Dit verhaal word dus door Juliet vertelt. Het verhaal begint wanneer de eerste symtomen op duiken en James (de 16 jarige staigere) zich er hevig mee gaat bemoeien.
Er zijn nog maar 4 kleine hoofdstukjes, dus niet zo heel erg moeilijk om bij te houden, en een kleine moeite om even te lezen 8D
Ik doe mijn best om iedere dag één deeltje online te zetten. Ik zal jullie via dit topic ook even de updates door geven 8D
Tips/suggesties/complimenten/kritiek/Kudo?
Xx
Updates;
Update; Hoofdstuk 5 staat online.
Update; Ik probeer iedere dag een hoofdstuk online te zetten zodat er door gelezen kan worden en niet iedere keer zo veel gewacht hoeft te worden.
Update; Chapter 6 is online
Update; Ik ga vooruit schrijven want ik heb wat met jullie goed te maken
[ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 11:54 ]