• Ik wil graag een story maken over een meisje dat gebeten wordt door een Vampier. Ze wordt daarna een halfvampier en assistent van die Vampier die haar gebeten heeft. Een half jaar daarna krijgt ze een brief van Zweinstein; ze is een heks.
    Haar meester geeft haar toestemming en ze gaat erheen, amper iets wetend van het Vampier en heks-zijn.
    Zo komt ze dan in verschillende situaties die niet altijd even makkelijk zijn.


    Ik zou er de originele Harry Potter personages wel inlaten, maar ik wil ze er niet bevriend mee laten worden. Wel dacht ik dat ze misschien verliefd kon worden op een onbekende Zwadderaar en dat Draco ontzettend jaloers werd en er alles aan doet om haar te winnen. (Gaat niet lukken.)

    Dus het wordt een mix van de originele Vampiers, Darren Shan Vampiers en Harry Potter.

    Is dit een goed idee? :3


    Let the Night embrace you

    Ellen's obsessies door elkaar (nerd) Shweet.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Overstreet schreef:
    Ellen's obsessies door elkaar (nerd) Shweet.

    Teeheehee :3
    Gij zijt anders ook een kei in over uw obessies schrijven. :3


    Let the Night embrace you

    WOOOOO. Beter stuur je mij een bericht als je dat verhaal schrijft!
    ik wil en moet hem lezen


    Ik ben gemeen xoxo

    Jaaa, ik zou het gaan lezen :3
    Darren Shan!! lol


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.