• AMSTERDAM – De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA beweert een ontdekking te hebben gedaan die van belang is voor de zoektocht naar buitenaards leven.

    © NASA
    De nieuwe bevindingen op het gebied van astrobiologie worden donderdag gepresenteerd op een persconferentie die plaatsvindt rond 20.00 uur Nederlandse tijd.
    De ontdekking zal volgens de NASA grote impact hebben op de zoektocht naar bewijzen voor het bestaan van buitenaards leven. De persconferentie zal live te volgens zijn via het online televisiestation van de NASA op http://www.nasa.gov/ntv. 

    Mars
    Bij de presentatie zullen onder meer bioloog Steven Benner, oceanograaf Felisa Wolfe-Simon en geobioloog Pamela Conrad een verklaring afleggen.
    De aanwezigheid van de laatste wetenschapper voedt de speculaties dat het om een ontdekking op Mars gaat, omdat ze in het verleden onderzoek deed naar leven op de rode planeet.
    Twitter
    Op microblogdienst Twitter wordt al druk gespeculeerd over de mogelijke vondst van buitenaards leven. De NASA zal tot donderdag echter geen verdere details bekend maken over de bevindingen.





    Denken jullie dat er buitenaards leven is?


    My heart is yours and so am I

    Eerst zien, dan geloven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    *Kijkt in de spiegel*
    Ja.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, misschien van die bacteriën ofzo :3
    Maar echte levende wezens, denk het niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tja, het lijkt me wel logisch. Ik bedoel, waarom zou er alleen op aarde leven zijn? Maar ik geloof niet in al die Aliencrap ;P


    Life is hard and then we die

    Er reageert er nu eentje op je topic met als username YoYoYoghurt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    NASA blijft aan de gang :'D


    ars moriendi

    Bullshit schreef:
    *Kijkt in de spiegel*
    Ja.


    *gaat naast je staan en kijkt mee*

    ze zijn geloof ik al bezig met een infasie te plannen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Daar ben ik 100% van over tuigt. Het heelal is oneindig,hoe kunnen mij dan de enigste zijn? Dat krijg je er bij mij niet in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    wat hebben ze dan gevonden? (cat)


    =

    Romances schreef:
    Eerst zien, dan geloven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als wij bestaan, waarom zou niemand anders dan kunnen bestaan ? (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Romances schreef:
    Eerst zien, dan geloven.


    Never forget the things that make you smile

    Eerst zien, dan geloven.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Romances schreef:
    Eerst zien, dan geloven.

    PUKKELxDING schreef:
    Tja, het lijkt me wel logisch. Ik bedoel, waarom zou er alleen op aarde leven zijn? Maar ik geloof niet in al die Aliencrap ;P


    your eyes are like stars in the night.