PUKKELxDING schreef:
Ik zie niet in hoe dat in verband staat met elkaar? Hoe kunnen ze geen milievriendelijk beleid voeren, als ze niet eens geld hebben voor machines?
Uhm in Afrika besteden ze toch ook hun geld aan wapens etc en hebben de mensen geen geld. Dus een arm land kan ook aan milieu-onvriendelijke activiteiten doen en dan arme mensen in hun land hebben.
Oneens,de hulp gaan naar de mensen die dat nodig hebben,die sterven. En niet naar de regering die voor een milieuvriendelijk beleid zou moeten zorgen,die zijn toch te corrupt om dat te doen.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
PUKKELxDING schreef:
Ik zie niet in hoe dat in verband staat met elkaar? Hoe kunnen ze geen milievriendelijk beleid voeren, als ze niet eens geld hebben voor machines?
PUKKELxDING schreef:
PUKKELxDING schreef:
I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO
RINGDINGDONG schreef:
(...)Uhm in Afrika besteden ze toch ook hun geld aan wapens etc en hebben de mensen geen geld. Dus een arm land kan ook aan milieu-onvriendelijke activiteiten doen en dan arme mensen in hun land hebben.
De mensen die dat doen die hebben al geld. Volgens mij ging deze stelling over de arme mensen van het desbetreffende land. Tenzij ik het verkeerd begrijp