• ik las haar verhalen heel veel maar nu is haar profiel ineens weg
    weet iemand waarom ze weg is? ik zou het heel jammer vinden als haar verhalen niet meer terugkomen :$

    Ik vind het raar dat er nu ineens zo veel ophef over is, ze was niet echt 'bekend' en zo. Het is zeker jammer natuurlijk dat ze weg is. Trouwens hè zijn de verhalen belangrijker dan Nancy zelf? Zonder Nancy waren die verhalen er niet, dus zou je maar beter aan Nancy kunnen denken dan aan haar verhalen. (':
    Dit alles niet vervelend bedoeld natuurlijk, ik vind het wel jammer dat ze weg is. Hopelijk komt ze snel terug (:


    your eyes are like stars in the night.

    Hearted schreef:
    eh WAT o-o
    nohh, ik las verhalen (huil)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Poseidon schreef:
    Ik vind het raar dat er nu ineens zo veel ophef over is, ze was niet echt 'bekend' en zo. Het is zeker jammer natuurlijk dat ze weg is. Trouwens hè zijn de verhalen belangrijker dan Nancy zelf? Zonder Nancy waren die verhalen er niet, dus zou je maar beter aan Nancy kunnen denken dan aan haar verhalen. (':
    Dit alles niet vervelend bedoeld natuurlijk, ik vind het wel jammer dat ze weg is. Hopelijk komt ze snel terug (:


    I agree with you ;) Maar ik kende MamaHert wel, van het forum.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    High schreef:
    (...)

    I agree with you ;) Maar ik kende MamaHert wel, van het forum.

    Ja ik ook, maar écht bekend was ze nou niet. 'T is jammer..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik vind het raar dat er nu ineens zo veel ophef over is, ze was niet echt 'bekend' en zo. Het is zeker jammer natuurlijk dat ze weg is. Trouwens hè zijn de verhalen belangrijker dan Nancy zelf? Zonder Nancy waren die verhalen er niet, dus zou je maar beter aan Nancy kunnen denken dan aan haar verhalen. (':
    Dit alles niet vervelend bedoeld natuurlijk, ik vind het wel jammer dat ze weg is. Hopelijk komt ze snel terug (:
    Als je geen band hebt met Nancy omdat je nooit op quizlet zat, dan kan ik best begrijpen dat mensen het meer betreuren dat de verhalen weg zijn dat Nancy weg is. Als je geen band hebt met Nancy, maar wel met haar verhalen, dan is dat toch niet zo raar?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als je geen band hebt met Nancy omdat je nooit op quizlet zat, dan kan ik best begrijpen dat mensen het meer betreuren dat de verhalen weg zijn dat Nancy weg is. Als je geen band hebt met Nancy, maar wel met haar verhalen, dan is dat toch niet zo raar?

    Nee, oké. Maar zonder Nancy waren die verhalen er niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, oké. Maar zonder Nancy waren die verhalen er niet.
    Dat klopt, maar dan nog, als je ziet dat het verhaal er niet meer is zul je, je daar dus eerder om bekommeren dan om Nancy :P


    Life is hard and then we die

    =[

    Maar volgns mij had ze bij dr verhalen neergezet iets over een eigen site ofso, dus ze komt wel terug hor ;']


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Als ze er zat van is, is ze er zat van toch?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als je zelf haar verhalen las, dan had je door gehad dat ze hoofdstukken met mededelingen had geactiveerd. Daar stond in dat ze een eigen site zou beginnen en daar haar verhalen op zou posten. Ze had gezegt dat ze het op Q zou melden als alles klaar was.
    Ik geloof dat het zo ging..

    had ze dan ruzie met iemand ofzo ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ja maar Jalex die berichten had ze weer verwijderd dus ik dacht dat dat niet doorging ofzo
    ik weet het niet ik kijk 1 of 2x per week ofzo

    Jalex schreef:
    Als je zelf haar verhalen las, dan had je door gehad dat ze hoofdstukken met mededelingen had geactiveerd. Daar stond in dat ze een eigen site zou beginnen en daar haar verhalen op zou posten. Ze had gezegt dat ze het op Q zou melden als alles klaar was.
    Ik geloof dat het zo ging..

    Oh, thank you!