• Wij hebben een wespennest in huis :/ En die beesten vliegen dus bij ons op de bovenverdieping. Laatst besloot er eentje met mij te 'douchen'. Oh, echt. Ik heb alles bij elkaar gegild. Laatst staan als zo'n beest bij mij in bed kruipt. Wat bij mijn broers dus al gebeurd is (: En ze hebben 't gemerkt.. Ik heb traumatische ervaringen met wespen, dus, owee als ze bij mij komen o_o!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahahahaha.
    Wat doen die hier in de winter herfst?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omgggggggggg dat is echt zo eng o_o
    En dat met dat douchen heb ik ook een keer gehad :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Rosyln schreef:
    Hahahahaha.
    Wat doen die hier in de winter herfst?

    Idk, vervelend doen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik haat wespen (nog nooit gestoken gelukkig) maar mijn zus is al 2x gestoken door wespen_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Santaclaus schreef:
    Omgggggggggg dat is echt zo eng o_o
    En dat met dat douchen heb ik ook een keer gehad :'DD

    Brrr, dat was écht kut. Want hij vloog net naar mij toe, toen ik mijn open dicht had. Dus toen ik ze opendeed, schrok ik me 'n hoedje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wij hebben 2 á 3 jaar geleden ook dikke wespennest in huis gehad. Toen het gif in werrd gespoten hoorden we allemaal gezoem.. niet best allemaal vet boos. En toen we de douche aan het verbouwen waren vonden we het wespennest en al die wespen. De hele ondervloer onder de gewone vloer, lag vol met wespen..

    Vorig jaar was er een beginnend wespennest bij mijn dakraam. Gelukkig kwamen we hier snel achter en was het beginnend, had allemaal wespen op me kamer..
    Ben doodsbenauwd voor insecten :/


    La credenza è una medicina contro il timore

    ik ben als de dood voor die beesten
    maar wtf, die beesten gaan tog dood als het herfst word ??
    of ben ik nou gek xD

    titelfaal
    Ik ben nog nooit gestoken en ook nog nooit bang voor geweest. Ze zijn wel irritant met hun gezoem en het achterna vliegen -.- Dan mep ik ze altijd weg D:
    Bel de uh wespenverdelger! *heldhaftig muziekje*

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 21:39 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    MissNaughty schreef:
    Wij hebben 2 á 3 jaar geleden ook dikke wespennest in huis gehad. Toen het gif in werrd gespoten hoorden we allemaal gezoem.. niet best allemaal vet boos. En toen we de douche aan het verbouwen waren vonden we het wespennest en al die wespen. De hele ondervloer onder de gewone vloer, lag vol met wespen..

    Vorig jaar was er een beginnend wespennest bij mijn dakraam. Gelukkig kwamen we hier snel achter en was het beginnend, had allemaal wespen op me kamer..
    Ben doodsbenauwd voor insecten :/

    Omg. Ze zijn overgevlogen naar ons. :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kikkeli schreef:
    titelfaal
    Ik ben nog nooit gestoken en ook nog nooit bang voor geweest. Ze zijn wel irritant met hun gezoem en het achterna vliegen -.- Dan mep ik ze altijd weg D:
    Bel de uh wespenverdelger! *heldhaftig muziekje*

    Ik zeg altijd 'Wepsen' i.p.v. 'Wespen' :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    SchoenVeter schreef:
    ik ben als de dood voor die beesten
    maar wtf, die beesten gaan tog dood als het herfst word ??
    of ben ik nou gek xD


    het vriest en sneeuwt zelf. nog niet dood?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SchoenVeter schreef:
    ik ben als de dood voor die beesten
    maar wtf, die beesten gaan tog dood als het herfst word ??
    of ben ik nou gek xD

    HAHA. Ik zie ze vliegen hoor. (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wepsen? :8

    euhm...bel de brandweer? (krul)
    die verwijderen normaal toch wespennesten?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haat aan WEPSEN ..Hahaha *pinkt traantje weg* Love the titel of the topic *z snap*

    Ik vind wespen eng haha


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Ik zeg altijd 'Wepsen' i.p.v. 'Wespen' :Y)


    Ik ook. :Y)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.