• Als ik bijvoorbeeld op msn zit of zo, en iemand zegt gewoon 'heey' vind ik dat nooit zo boeiend.
    Maar als mijn crush dat doet, vind ik dat zó leuk. 8D
    Hij zegt namelijk altijd iets in de trant van: 'Heey Shireen (:'
    Of 'Hey shi (:'
    En hij is de enige die me echt bij mijn naam noemt, en op de een of andere manier vind ik dat heel lief en leuk?
    En ik haat het als iemand mij Shi noemt, maar als hij het doet helemaal niet. (':
    Liefde, I guess.(krul)
    Ja, vraag me niet waarom ik dit met jullie wilde delen.(krul) Ik deel alles met Q hahaha.
    Oké, wat wil jij delen met Q?
    :Y)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 23:01 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Stamppot schreef:
    Hahah ik vond het eerst juist raar als m'n vriendje mijn naam zei x'D Nu doet ie het de hele tijd eigenlijk.
    En ik heb niets te delen.
    Oh jawel.. Mijn herkansing wiskunde ging zó slecht _O_

    awhs liefje toch.
    moet je uithuilen bij tante Anouk?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    T'zal idd de liefde wel zijn, klinkt heel bekend.

    Ik wil ook wat delen!

    mijn crush zit schuin achter me en heeft echt humor, vroeg ie me laatst verkering....
    voor de grap.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Stroopwafel schreef:
    (...)
    awhs liefje toch.
    moet je uithuilen bij tante Anouk?

    Haha nee, want voor de eerste toets had ik al een 4,6 waar ik tevreden mee was.
    En dat van jouw crush is zó zuur .__. Vraagt ie verkering, jij helemaal opgewonden, is het een grapje! .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Haha nee, want voor de eerste toets had ik al een 4,6 waar ik tevreden mee was.
    En dat van jouw crush is zó zuur .__. Vraagt ie verkering, jij helemaal opgewonden, is het een grapje! .__.


    ghi, nee het was midden in de klas, en ik zag aan zijn ogen dat hij het niet meende...
    jammer genoeg


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Stroopwafel schreef:
    (...)

    ghi, nee het was midden in de klas, en ik zag aan zijn ogen dat hij het niet meende...
    jammer genoeg

    Dat maakt het niet minder stom, haha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stroopwafel schreef:
    T'zal idd de liefde wel zijn, klinkt heel bekend.

    Ik wil ook wat delen!

    mijn crush zit schuin achter me en heeft echt humor, vroeg ie me laatst verkering....
    voor de grap.

    Oooh dat had ik ook een keer!
    Ik ging iets in de prullenbak gooien en toen even later kwam ik terug aan tafel. Het was nog op de basisschool en ik zat met mijn crush, een vriend van hem en mijn vriendin aan een tafel. Ze waren helemaal aan het giechelen en zo dus ik vroeg: 'Wat is er?'
    Ze zeiden niks, dus toen ging ik maar verder. Ik keek in mijn laatje en zag een verfrommeld briefje liggen. Dus ik dacht, wat is dit?
    Ik open zo en ik kijk, staat er: 'Wil je verkering?'
    Dus ik begin natuurlijk keihard te blozen en ik dacht wtffffff. Nouja oké dat dacht ik niet in groep 5 maar goed.
    Dus ik vroeg aan die vriend of hij dit had gedaan, zodat het minder opviel dat ik zo graag wilde dat het van mijn crush was. Hij zei nee. Dus ik vroeg het aan mijn crush die helemaal bloosde. (Ik zie zijn gezicht nog steeds haarscherp voor me.) En hij zei ook nee. En toen zeiden ze dat het een grapje was.
    En toen was ik boos en teleurgesteld. En toen heb ik het weggegooid. Maar stiekem haalde ik het briefje uit de prullenbak, en liet het trots aan mijn zus zien. :'D
    Dus ik snap je wel.
    :Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Stamppot schreef:
    (...)
    Dat maakt het niet minder stom, haha :'D

    stomme crush dat ie is. weetje hij is perfect, en ook nog eens langer dan ik ben, en ik ben al lang


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Stroopwafel schreef:
    (...)
    stomme crush dat ie is. weetje hij is perfect, en ook nog eens langer dan ik ben, en ik ben al lang

    Hehee dat ie langer moet zijn is bij mij geen probleem :'D Mijn vriendje is 31 cm langer haha.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rosyln schreef:
    (...)
    Oooh dat had ik ook een keer!
    Ik ging iets in de prullenbak gooien en toen even later kwam ik terug aan tafel. Het was nog op de basisschool en ik zat met mijn crush, een vriend van hem en mijn vriendin aan een tafel. Ze waren helemaal aan het giechelen en zo dus ik vroeg: 'Wat is er?'
    Ze zeiden niks, dus toen ging ik maar verder. Ik keek in mijn laatje en zag een verfrommeld briefje liggen. Dus ik dacht, wat is dit?
    Ik open zo en ik kijk, staat er: 'Wil je verkering?'
    Dus ik begin natuurlijk keihard te blozen en ik dacht wtffffff. Nouja oké dat dacht ik niet in groep 5 maar goed.
    Dus ik vroeg aan die vriend of hij dit had gedaan, zodat het minder opviel dat ik zo graag wilde dat het van mijn crush was. Hij zei nee. Dus ik vroeg het aan mijn crush die helemaal bloosde. (Ik zie zijn gezicht nog steeds haarscherp voor me.) En hij zei ook nee. En toen zeiden ze dat het een grapje was.
    En toen was ik boos en teleurgesteld. En toen heb ik het weggegooid. Maar stiekem haalde ik het briefje uit de prullenbak, en liet het trots aan mijn zus zien. :'D
    Dus ik snap je wel.
    :Y)


    dankje(krul)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Stamppot schreef:
    (...)
    Hehee dat ie langer moet zijn is bij mij geen probleem :'D Mijn vriendje is 31 cm langer haha.


    kijk ik ben bijna 1.75, en hij is nog zo'n 10 cm langer, serieus hij steekt ver boven mij uit.

    woah mensen! het sneeuwt bij moi:9~


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Stroopwafel schreef:
    (...)

    kijk ik ben bijna 1.75, en hij is nog zo'n 10 cm langer, serieus hij steekt ver boven mij uit.

    woah mensen! het sneeuwt bij moi:9~

    Haha nouja, als je 1.75 bent is het ook niet moeilijk om een langere jongen te vinden hoor. Bijna alle jongens zijn langer dan 1.75 x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Haha nouja, als je 1.75 bent is het ook niet moeilijk om een langere jongen te vinden hoor. Bijna alle jongens zijn langer dan 1.75 x'D


    das niet waar! niet in mijn klas tenminste. ik bedoel, we hebben veel ukkies in de klas hoor x]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Stroopwafel schreef:
    (...)

    das niet waar! niet in mijn klas tenminste. ik bedoel, we hebben veel ukkies in de klas hoor x]

    Zal dan wel aan de leeftijd liggen ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Zal dan wel aan de leeftijd liggen ;p


    I guess so. ik ben bijnaaaaaaaaa 14, ik ben een van de laatste dit jaar.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik wil delen dat ik erg veel honger heb en nog een uur moet wachten want dat ik dan ga eten bij een vriendin.