• Sinds gisteren ben ik bij handbal benoemd tot het 'geheime wapen' van ons team. Ik begreep het niet zo goed, want ik ben niet speciaal goed en ik blink echt niet uit ofzo.
    Komen ze ineens heel droog aan: ''Sanne, jij bent als enigste links, en elke keer hoor ik wel iemand van de tegenstander zeggen: ''Pas op dat meisje is links, die zal wel goed kunnen gooien!'' ''

    Like: What?

    Zijn jullie ook weleens benoemd tot iets speciaals, waarvan je niet snapt waarom? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het best logisch, want ik verdedigde ook standaard op rechts, en als iemand dan links was moest ik dat wel onthouden natuurlijk (cat)

    En ja :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Superwoman, maar ik snap nogsteeds niet waarom (cat) Ik werdineens zo genoemd en ze vertelde iets vaags xd

    Haha, leuk toch.

    Ik word altijd benoemd tot de slechtste spelen. Maar ik weet helaas wel waarom...

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 20:12 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Jep. Tijdens de volleybalmatch hoor ik de coach van de andere ploeg steeds roepen 'let op, ze is linkshandig, diagonaal gaan staan!', terwijl ik perfect rechtdoor kan slaan, wat ik dan ook steevast doe :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    HeroHUNTER schreef:
    Jep. Tijdens de volleybalmatch hoor ik de coach van de andere ploeg steeds roepen 'let op, ze is linkshandig, diagonaal gaan staan!', terwijl ik perfect rechtdoor kan slaan, wat ik dan ook steevast doe :Y)

    Whaha of je hoort van de tegenstanders iemand.. Pas op! ze gaat tactisch!
    -evil face- Nee hoor ik ga rechtdoor of tactisch achter de spel (A)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Romances schreef:
    Ik vind het best logisch, want ik verdedigde ook standaard op rechts, en als iemand dan links was moest ik dat wel onthouden natuurlijk (cat)

    En ja :')


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn mentor noemt mij een multi-talent en zijn creatieve leerling. :Y)en for some kind of reason vind ik dat laatste heel eng klinken..


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ik ben een soort eh, opvanger met LOV.
    Omdat wanneer er iets fouts gaat ik er ben om 'optevangen', ik word nooit de hoofdspeler, maar de opvanger dus xD.
    Ook met atletiek dingen moet ik vaak helpen met vangen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ja engergiebom.
    ghi, tijdens een hockeywedstrijd omdat ik heel goed liep te verdigen schijnbaar en ik zoveel liep en nog steeds niet moe was. later snapte ik de bijnaam pas, haha

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 14:56 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Haha, eigenlijk vind ik dat wel grappig. Omdat je links bent denken ze dat je harstikke goed bent terwijl dat reuze meevalt :')
    Toen ik nog gymde was ik degene die alles ontweek en iedereen de ballen toegooide. Ik ben zo slecht daarin. Gelukkig kan ik niet gymen vanwege mn polsblessure :')


    To live would be an awfully big adventure

    Telt dom blondje ook mee? (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    da's wel een diepe tactiek;
    Van je zwakte een sterkte maken :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Linkse mensen zijn gewoon geniaaal!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Met voetbal, maar ik snapte wel waarom :Y)