Hoi.
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik zal het eerst even uitleggen.
Zo lang ik me kan herinneren doe ik me anders voor dan ik ben om mezelf te beschermen. Ik hou altijd rekening met andere,niet met me zelf en ik laat heel snel over me heem lopen omdat ik me niet durf te uiten-mening durf te geven. Ik draag eigenlijk altijd een masker.
Ik ben dat nu echt zat geworden, ik zit daardoor nooit lekker in mijn vel. Dus ik ben langzaam dat masker af aan het doen. Ik kom steeds meer voor me zelf op en kies af en toe eens voor me zelf i.p.v. voor anderen.
Maar hierdoor heb ik steeds heibel. Ik heb grote ruzie met een vriendin (die voor mij niet echt een vriendin meer is),zonder dat ze het volgens mij echt door heeft. Thuis heb ik ook vaak ruzie en kan ik niks goed doen, mijn mening is altijd verkeerd en er word echt geen rekening met mij gehouden. 9 van de 10 keer weet ik pas een dag van te voren dat er iets is,omdat ik het toevallig opvang en onze afspraken worden niet met mij besproken, maar voor mij gemaakt.
Als ik er dan iets van zeg ben ik de grote boe-man.
Is het zo verkeerd om voor je zelf te kiezen? iedereen zegt van niet maar als ik het doe is het niet goed.
Ik word er zo ziek van,ik trek het echt niet. Ik heb het idee alsof ik niet me zelf kan zijn,bij niemand.
Vraag ik soms te veel?
Sorry maar ik moest dit echt even kwijt.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall