• Heey!

    Ik ben hard aan het werk met een Harry Potter story. Alweer een Harry Potter story? zal je nu wel denken. Maar die van mij is anders. Je hebt niet die figuren uit de boeken van J.K Rowling die je onderhand je neus uit komen, maar nieuwe mensen, nieuwe leraren, en zelfs een nieuwe bestemming voor de school! Ik krijg al veel positieve reacties, alleen is mijn story nog niet zo bekend. Daarom werd er gezegd dat ik hier maar eens een berichtje moest zetten zodat ik meer lezers zou krijgen! Een korte samenvatting van mijn verhaal:

    Jaar één: de gijzeling
    Op mijn elfde verjaardag kreeg ik een brief van Zweinstein. Ik kreeg te horen van een leraar dat ik naar een toverschool mocht en me leven veranderde. Eenmaal op Zweinstein aangekomen ontmoet ik veel vrienden, maar ook vijanden. Ik vind al snel me draai in de school. Maar dan gebeuren er rare dingen. Een gevangene ontsnapt uit Azkaban, er word ingebroken in Goudgrijp en dan verdwijnen er ook nog kinderen uit Zweinstein. Zal deze terreur nog te stoppen zijn?

    Ben je benieuwd naar wat er allemaal gaat gebeuren? Klik dan nu op deze link!: http://www.quizlet.nl/stories/32950/jaar-een-zweinstein-de-gijzelaar/ Aan het begin is het nog wat saai, maar geloof me, het word beter, veel beter....

    groetjes Bazz(flower)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 10:03 ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 15:44 ]

    ik heb er ook een ilse zwarts en het geheim van de familie Zwarts


    ask no miracle, be a miracle!