• Vinden jullie het ook zo fijn van Quizlet, dat er veel mensen zijn met de zelfde interesses?
    Al mijn vrienden vinden het een beetje vreemd dat ik fan ben van Hp en graag schrijf,
    maar hier is het de normaalste zaak van de wereld!

Ik schrijf nu zelfs een story samen met iemand! : dit is hem

schrijven jullie eigenlijk ook samen stories?
    Schrijf er ook ff bij waarover, want dan heb je er misschien gelijk een abo bij;)

[ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 16:49 ]

Happy Birthday my Potter!

nee:Y) ik ben vaak inspiratie loos 8D

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

ik hou zelf ook vn sgrijve, en k ga binnekort met men vriendin n verhaal sgrijve xd
    xx<3

Only those who listen can hear

Nee,ik schrijf niet.
    Maar dat is inderdaad geweldig =)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

DamonsxPast schreef:
    ik hou zelf ook vn sgrijve, en k ga binnekort met men vriendin n verhaal sgrijve xd
    xx<3

Ooo leuk!!! waarover?

Ik schrijf geen stories samen ;) Maar ik vind het wel leuk dat er zoveel mensen zijn met dezelfde intresses zijn

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik schrijf niet, dat is niet mijn ding (krul)

-

Ik ga misschien een verhaal samen schrijven met vivian07. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik wil samen met iemand een verhaal schrijven, maar het komt er telkens niet van...

Our perspective only changes when we change our position.

dontdenyy schreef:
    Ik wil samen met iemand een verhaal schrijven, maar het komt er telkens niet van...

Gewoon beginnen, het gaat vanzelf wel lopenxD

Ik wel. (nerd)

Big girls cry when their hearts are breaking