• Click to watch

    Hij is geniaal, heeft ook een filmpje met 50 cent. Echt roflol.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 23:14 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Gad-ver-damme. Sorry, hoor.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Die jonge is echt 'n creep. ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    WHAHAHAH.. Ik vind 'm mega :P

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2010 - 10:11 ]

    Ik ga daar altijd stuk om met mijn beste vriendin x'DD


    ars moriendi

    Ik vind die jongen/man vies, ontzettend vies. Dat is niet iets wat ik normaal over iemand zeg en ik weet dat het heel gemeen is, maar toch vind ik het echt :X. Hij maakt trouwens ontzettend misbruik van zijn situatie, goorlap dattie is .__. -sorry voor de mensen die het wel leuk vinden, maar ik kan er echt niets aan doen. Zou zo iemand ooit bij mij in de buurt komen, dan zou ik hem toch een veeg in zijn gezicht geven.-


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind die jongen/man vies, ontzettend vies. Dat is niet iets wat ik normaal over iemand zeg en ik weet dat het heel gemeen is, maar toch vind ik het echt :X. Hij maakt trouwens ontzettend misbruik van zijn situatie, goorlap dattie is .__. -sorry voor de mensen die het wel leuk vinden, maar ik kan er echt niets aan doen. Zou zo iemand ooit bij mij in de buurt komen, dan zou ik hem toch een veeg in zijn gezicht geven.-

    Ik snap je mening en die respecteer ik ook maar hij is 15, en ja het is gewoon grappig hoe hij het doet vind ik, misschien zijn er ook mensen die het raar vinden ofzo ik ook wel een beetje hoor om eerlijk te zijn. Hij is klein dat zien we allemaal, ja je hebt gelijk, maar het is gewoon leuk om te zien en als je wil lachen nou ja hahaha ;)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Oké ik vind hem gewoon echt raar. Iemand stelde het voor om dat te gaan kijken bij ons in de klas. Ik lach helemaal dubbel. Maargoed, ik vind hem echt zo'n creep! Over tien jaar, als mensen hem tegen komen, herkennen ze hem van zijn achterlijke gedrag. :')


    Everything is worse without music.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind die jongen/man vies, ontzettend vies. Dat is niet iets wat ik normaal over iemand zeg en ik weet dat het heel gemeen is, maar toch vind ik het echt :X. Hij maakt trouwens ontzettend misbruik van zijn situatie, goorlap dattie is .__. -sorry voor de mensen die het wel leuk vinden, maar ik kan er echt niets aan doen. Zou zo iemand ooit bij mij in de buurt komen, dan zou ik hem toch een veeg in zijn gezicht geven.-


    They fell in love, didn't they?

    WOW SHE/HE/IT IS MY NEW IDOL

    Dat had ik ook.


    Never wait for perfection, just make it.

    Aii, bij deze is hij nog enger! ;0


    Never wait for perfection, just make it.

    Crime schreef:
    Die jonge is echt 'n creep. ;d


    Moonshine, take us to the stars tonight ~