• Dat ik al ongeveer 2 maanden droomloze nachten heb, dat ik vaak op 2 á 3 uur s'nachts wakker word en niet meer kan slapen? Hoewel ik altijd echt moe ben als ik naar school ga -zucht.

    _O_


    They fell in love, didn't they?

    je droomt toch altijd?


    Don't dream your life, live your dreams.

    xAutumn schreef:
    je droomt toch altijd?

    mhhh, dan ben ik wel heel erg dom geworden, (krul)


    They fell in love, didn't they?

    xAutumn schreef:
    je droomt toch altijd?

    Klopt, je droomt elke nacht. Sommige mensen onthouden het beter dan anderen =]

    Uhm.. misschien kun je (heel voorzichtigaan) een keer een slaappil proberen?


    ars moriendi

    Je zit gewoon in een slapeloos tijdperk. Heb ik ook eens gehad, erg vervelend (cat)
    Maar volgens mij droom je altijd, alleen kun je het je meestal niet herinneren. Het schijnt dat je je daar in kunt trainen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mercury schreef:
    (...)
    Klopt, je droomt elke nacht. Sommige mensen onthouden het beter dan anderen =]

    Uhm.. misschien kun je (heel voorzichtigaan) een keer een slaappil proberen?

    oewhh, waar haal je dan die pillen, althans 3 maanden geleden wist ik nog wel [bijna] altijd mijn dromen.


    They fell in love, didn't they?

    Heb ik altijd in de winter ):


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik zou er echt een goeie pil in gooien als ik jou was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je dit nog niet hebt gehad is het vast je (puberale) slaapeloze tijdperk. Sommige mensen krijgen het op hun 10e, anderen op hun 15e. Ik had het op m'n 11e en ik had meer dan een half jaar dat ik voor 3 uur in de ochtend gewoon niet kon slapen. Als je warme melk drinkt wordt je veel sneller moe. (schijnt)


    *insert philosophical cringe expression here*

    xAutumn schreef:
    je droomt toch altijd?


    idd alleen onthoud je het niet altijd :P


    My heart is yours and so am I

    Euhm.. Héél lang een boek lezen? Totdat je moe wordt?
    Heb ik ook vaak,en bij helpt dat meestal wel.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kan gebeuren!?


    Shit happends

    Een slaapthee drinken. Dat helpt, of kalmeringspillen. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Dromen doe je iedere nacht, als je slaapt. Maar je vergeet ze gewoon telkens. : D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat heb ik vandaag bij tekenen gehad bij tekenen ja, die vrouw studeert voor door voor zo iets. Je hebt de eerste 3 uur een diepe slaap en daar na om de 2 uur het loopt golvend en als er iets gebeur tussen dat je die niet diepte slaapjes heb kun je wakker worden. Jij hebt dus geen hele diepe slaap die eerste 3 uur. En alleen die kleintjes en daardoor wordt je snel wakker van iets.


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen