Op mijn herhalingstest Latijn had ik geschreven: "gestrijd hebben" -ja, sorry, bèta's maken ook fouten om half 9 's ochtends-, wat dus natuurlijk "gestreden hebben" moest zijn.
Maar oké, die leerkracht trok daar dus een punt voor af en ik ging daarover klagen omdat ik dus wel effectief wist wat het betekent bij hem. 'Ja, sorry, maar het werd zo erg bij sommige dat ik gewoon consequent bij iedereen punten ging aftrekken voor Nederlands spelfouten. En ergens op je test zal ook wel "Ned" staan en zal ik er niets voor afgetrokken hebben.'
En ja, sorry hoor, maar ik heb buiten deze test nog nooit een spelfout gemaakt op Latijnse testen, geen één. Dus daar kan ik best wel kwaad om worden. Eke keer zaagt hij dat we teveel dt-fouten en spelfouten in het algemeen maken en dat hij er de volgende keren punten gaat voor aftrekken als het te erg wordt en dan vind ik het echt heel oneerlijk dat je een heel punt gaat aftrekken bij iemand die nog nooit een spelfout heeft gemaakt op jouw testen omdat ze nog niet helder wakker was .___.
[ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 20:26 ]
Only losers can act the way you do