Ik snap een van mijn vrienden echt niet meer.
Toen ik bij de fietsenstalling van een cultuurcentrum stond, probeerde ik mijn rugzak aan mijn fiets vast te maken. Dus ik vraag haar: 'Kun je die fiets even vasthouden?' Ze reageert: 'Ik ga al door.' Dus dan fietst ze al met de klas mee. -ik bleef alleen achter terwijl ik die rugzak op die fiets probeerde te zetten. die fiets gleed steeds uit mijn handen en kwam steeds tegen mijn knie aan, en aangezien ik snel pijn heb deed dat veel pijn ;__;- Even later waren we terug op school en zei mijn vriendin dat ze haar boekentas ging halen -die helemaal boven in het schoolgebouw zat- dus ik zeg tegen een ander meisje met wie ik naar huis ging fietsen of ze kon wachten. Ze vond het niet erg en wachtte. Na een kwartier in de regen te hebben gestaan, komt mijn vriendin terug en kijkt me boos aan en zegt 'Je moest niet wachten. Ik heb strafstudie.' en toen vroeg ik waarom en zij zei 'Weet ik niet. Maar wat wacht je op me?' en toen fietste ze de andere kant uit en dan heb je even een kwartier voor niets staan te wachten. Mijn moeder was boos op me omdat ik zo laat thuiskwam.
Nu even kort, ze is boos op me omdat ik op haar heb gewacht en vervolgens fietst ze weg zonder een woord te zeggen terwijl ik verwachtte dat ze met me mee zou fietsen. Oh yay. ._.
Ik heb het de laatste tijd vaak dat iemand boos op me is en ik weet de reden dus niet echt. Hebben jullie dat ook vaak? o:
All this dampness is damp.