• Hallo mensjes,

    ik heb een groot probleem.
    Ik heb een ex die behoorlijk vervelend is, en mij niet met rust kan laten.
    Ik heb al bijna een maand een nieuwe vriend maar die begint hij ook al lastig te vallen met dingen en smsjes.
    Ik was laatst bij mijn vriend toen kreeg ik van M een smsje met daarin informatie voor iemand anders wat dus niet voor mij bestemd was. Mijn vriend word boos want dat flikt hij vaker bij me en stuurt boos een sms'je terug met de boodschap dat hij ons met rust moet laten. Krijgen we een smsje terug met de volgende text erin: 'Ik hoop dat je moeder de kan*er krijgt!' Toen was de druppel gevallen. Hiervoor heeft hij al lopen stalken en hij loopt me steeds zwart te maken en mijn vriend uit te dagen. Nu heeft hij ook een vriendin C. Maar M loopt nu te flirten bij mijn beste vriendin S. Terwijl ze beide verkering hebben. S pikte dan niet en liet dat zien aan haar vriend die nu dus pissig is op hem omdat hij steeds gedichten stuurt met ; Je hebt een perfect lichaam & dat soort dingen. En dan hoor ik ook ineens dat hij tegen S gezegt heeft dat mijn vriend tegen HEM gezegt heeft dat zijn moeder maar de kanker kon krijgen. Wat moet ik doen, want ik word hier behoorlijk gek van...


    "Don't look back, you're not going that way."

    Lol, alleen als hij nog stalkt en bedreiging uit kan je hem aangeven. Misschien moet je het tegen zijn moeder of vader vertellen.
    Best kut, ik heb het ook meegemaakt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Lol, alleen als hij nog stalkt en bedreiging uit kan je hem aangeven. Misschien moet je het tegen zijn moeder of vader vertellen.
    Best kut, ik heb het ook meegemaakt.


    Ik ben al een paar x naar zijn ouders gegaan maar die doen er niet echt veel aan. Die zeggen er op zijn minst wat van.. maar meer ook niet.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Assassin schreef:
    Lol, alleen als hij nog stalkt en bedreiging uit kan je hem aangeven. Misschien moet je het tegen zijn moeder of vader vertellen.
    Best kut, ik heb het ook meegemaakt.

    Jep, ouders benaderen werkt vaak al heel goed.


    Life is hard and then we die

    Rimmel schreef:
    (...)

    Ik ben al een paar x naar zijn ouders gegaan maar die doen er niet echt veel aan. Die zeggen er op zijn minst wat van.. maar meer ook niet.



    Ga naar zijn nieuwe vriendin 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Ga naar zijn nieuwe vriendin 8D


    Ik weet alleen haar voornaam.. voor de rest weet ik het niet.
    Maar als ik haar waarschuw houd hij toch niet op. Want het gebeurde allemaal al 3 maanden geleden tot nu. Ik word echt helemaal gek van hem want hij laat me gewoon niet met rust. Hij zoekt steeds ruzie. Hij weet niet van ophouden.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Nou, als je echt smsjes krijgt met bedreigingen en kan bewijzen dat hij je stalkt enzo, moet je hem aangeven. Want drie maanden is echt lang.


    Your make-up is terrible

    Je moet er met je ouders over gaan praten. Die weten wat het beste voor je is en hoe je ermee om moet gaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    Nou, als je echt smsjes krijgt met bedreigingen en kan bewijzen dat hij je stalkt enzo, moet je hem aangeven. Want drie maanden is echt lang.


    Ja, ik weet het.. ik heb niet echt smsjes ofzo.
    Maar hij zet mensen tegen me op en dat soort dingen.
    Hij pleegt ook plagiaat (als je dat zo noemt) op Youtube.
    En dat soort dingen.
    Het zal wel aan mij liggen, maar die jongen is hartstikke gek.


    "Don't look back, you're not going that way."

    nerveus schreef:
    Je moet er met je ouders over gaan praten. Die weten wat het beste voor je is en hoe je ermee om moet gaan ;)


    Mijn ouders hebben er al zoveel problemen mee gekregen dat ze zeggen: Meid, ik wil er niks meer mee te maken hebben. Die jongen is geen aandacht nodig, negeer het. Maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan als hij je steeds opzoekt.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Assassin schreef:
    Nou, als je echt smsjes krijgt met bedreigingen en kan bewijzen dat hij je stalkt enzo, moet je hem aangeven. Want drie maanden is echt lang.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Je kan zijn nummer toch gewoon blokkeren, probleem opgelost. En als hij je dan achterna gaat zitten heeft het toch geen zin om naar de politie te lopen, die doen daar niks tegen neem dat maar van mij aan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Je kan zijn nummer toch gewoon blokkeren, probleem opgelost. En als hij je dan achterna gaat zitten heeft het toch geen zin om naar de politie te lopen, die doen daar niks tegen neem dat maar van mij aan.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hush schreef:
    Je kan zijn nummer toch gewoon blokkeren, probleem opgelost. En als hij je dan achterna gaat zitten heeft het toch geen zin om naar de politie te lopen, die doen daar niks tegen neem dat maar van mij aan.


    Dat kan niet, heb toen een nieuw nummer aangevraagd.
    En dat ging per ongeluk ergens fout, dus nu heeft hij die ook.
    Maar daarvoor ging hij aan iedereen mijn nieuwe nummer vragen, omdat hij 'contact' met mij wou ofzo.


    "Don't look back, you're not going that way."

    moest t ff opnieuw lezen om alles goed te begrijpen, maar in ieder geval zou ik gewoon aangifte doen, zo´n jongen zorgt alleen voor problemen.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Vertel het om te beginnen aan zijn ouders...
    Daarna kan je aangifte doen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'