• Ja. Voor deze story. Het gaat dus over een vampier, Edward Anthony Masen, oftewel gewoon Edward Masen. Hij is een nomade en zwerft moedersziel alleen in Engeland. Na lange tijd van dorst (Edward drinkt mensenbloed), komt die aan op een dorpje, Edwinstowe, in het graafschap Nottinghamshire. Daar wordt een negentig jarige zijn eerste slachtoffer. Toch ziet Daphne, een meisje die net binnenwandelt, het vrouwtje op de grond liggen en kan Edward niets anders doen dan in de schaduw terugtrekken. Hij kan de mooie maagd geen pijn doen. Daphne zoekt hout en takjes in het Sherwood Forest waar Edward verblijft en Daphne wordt aangevallen door een wild dier, waar Edward haar van redt..

Het verhaal wordt verteld vanaf het perspectief van Edward's dagboek, wat er in de inleiding staat. Dus wil ik zo snel mogelijk beginnen, alleen ben ik inspiratieloos. Dus wat kan er zo gebeuren?

[ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 20:08 ]

Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

Trouwens Edward is van Twilight maar het verhaal heeft niks met twilight te maken. Ohshootditmoestbijhettopicbericht

als ik op deze klik gaa ik naar een youtube filmpje? volgens mij klopt dat niet :'D

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

RoseDestiny schreef:
    als ik op deze klik gaa ik naar een youtube filmpje? volgens mij klopt dat niet :'D

Oh sorry, pas het even aan.^^