• Kennen jullie dat spel? Nou ja, spel... Ik zat in de mediatheek met een vriendin van me, en ze liet me een ''spel'' spelen. Dus ik dacht, het zal wel niks zijn. Zat ik geconcentreerd dat ding te spelen, schrok ik me rot! Echt, ik gilde volgensmij. Alle ogen natuurlijk op mij gericht en ik werd de mediatheek uitgestuurd. .__. Dit spelletje hier. Probeer maar... x']

"I'm a loser, that means I've been lost before."

Haha, ja ik ken die. :'D

Jaja, dat ken ik.(krul)

effort never betrays you

Omg.. die ga ik niet spelen x'D
    Dan flikker ik weer van me stoel -.-

"Don't look back, you're not going that way."

dat speel ik dus nooit meer xD

Rimmel schreef:
    Omg.. die ga ik niet spelen x'D
    Dan flikker ik weer van me stoel -.-

(nerd)

*hartstilstand*

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

SchoenVeter schreef:
    dat speel ik dus nooit meer xD

Opgeven is geen optie.

Ik heb 'm 4x achter elkaar gespeeld, voor het effect. Maar daar was ik weer te schijterig voor. x'D Zet ff een reactie neer als je hem net gespeeld hebt. (:

Die ken ik, maar ik durf nu niet omdat ik te bang dervoor ben x']

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Lekker veilig achter je pc thuis, je weet wat er gaat gebeuren, en nog ben je bang. x'D i know. (krul)

Gelukkig schrok ik niet zo hahaha. Dacht dat het erger was :'D

No growth of the heart is ever a waste

HAHA! Die heb ik toen gespeeld toen ik alleen was op mijn kamer, 'snachts. Dikke fail man, m'n toetsenbord vloog op de grond want ik was er zo op aan't slaan.

My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

hij doet het bij mij net -.-'

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Magikal schreef:
    HAHA! Die heb ik toen gespeeld toen ik alleen was op mijn kamer, 'snachts. Dikke fail man, m'n toetsenbord vloog op de grond want ik was er zo op aan't slaan.

Omg, haha. Ik zou het 's avonds nooit durven spelen. Is je toetsenbord nog heel? Ö

ik kende hem al :')
    en heb hem gespeeld :D

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.