• Ja whiehie ^^
    Het is gelukt & actief. Na zo'n 60/70 inzendingen heb ik er uiteindelijk 5 moeten kiezen. Het was werkelijkwaar enorm moeilijk, want er waren wel meer geschikt hiervoor maar ik heb toch voor deze vijf gekozen. Wie het zijn, en waarom doet er niet toe.

    Ik heb ze nu officieel gekozen en ze zijn al druk aan het werk. Éen van de vijf girls wacht nog even met actief worden, maar dat is verder geen probleem.

    Nu, jullie kunnen dus pb'en enzo. Niets móet, alles mág. Wees ook niet bang dat je verhaal uitlekt, zodra ik dat merk zijn de poppen aan het dansen maar ik geloof nooit dat dat zal gebeuren. Zwijgplicht staat voorop.
    Als je één van de vijf personen graag wilt pb'en zet je de schuilnaam [te vinden op het profiel] in de titel van je berichtje. Diegene zal dan zo snel mogelijk reageren. ^^
    Ik hoop dat ze jullie kunnen helpen! ^^

    xx Bomm & de andere 5.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Verbeteren :P)

    Jeej dus enzo ^^'

    Ohja en waarom de nickname hulppersonen is? Simpel, vertrouwenspersonen was te lang. ^^' Dat mag niet volgens het Quizlet systeem ;)

    Ja, je kan altijd bij 1 van ons komen. Ik heb al 1 probleem moeten oplossen en met de andere ben ik bezig. Ben popu daarzo..

    Ohja en waarom de nickname hulppersonen is? Simpel, vertrouwenspersonen was te lang. ^^' Dat mag niet volgens het Quizlet systeem ;)
    dat vroeg ik me al af jaxD