• Ik ben vóór om overal en bij welke quiz je maakt een reactie te plaatsen, kijk.... Een reactie plaatsen duurt gemiddeld 1 minuut, soms wat langer. Maar dan weet wel de maken van de quiz wat er van gevonden wordt.

    Dus: een quiz die 100x gemaakt is zou ook ongeveer 100 reacties moeten hebben, zo ook hetzelfde bij 1000x of 3000x.
    Ik bedoel maar.
    Wat denken jullie daarvan?
    ××

    IK OOK!! dus mensjes dat oowk bij mij willen doen..??(A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    i agree! kvat echt wrm je hem wel maakt maar dan niet even snel een reactie achter kunt laten x_x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    klopt opzich wel, maar soms heb ik ook zoiets van dat ik de quiz verschrikkelijk slecht vond en dan vind ik het zielig om dat in de reactie te zetten. Dus dan zet ik gewoon géén reactie, ipv liegen dat 'ie goed was ofzo


    Why don't you break my heart

    Ik vindt het een goed idee!Ben het met je eens!!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    als de quiz slecht is, zeg ik wel dat ik hem leuk vond.. maar dan zeg ik bijv wat er in de volgende beter kan:

    bijv:
    *leuk, maar... waarom zijn ze nu al samen? het is toch veel te snel..
    of:
    *Hmm... kan ie niet iets langer?(als er 2 zinnetjes staan)
    *Origineel is ie nog niet.. hopen dat ie dat wel wordt.. dus ga maar verder ;)

    zoiets zet ik dan neer...
    bedoel.. dat is niet zo gemeen:P

    Hmm ja oké, maar ik heb ook een keer gehad dat ik een serie maakte die in het begin echt goed was en daarna steeds slechter en slechter en ja dan heb ik zoiets van ik heb hem altijd goed gevonden en nu niet meer:S weet je. En ja ik weet niet ik heb dan zoiets van ja hmm ja weet je wat laat maar xD Heel warrig ik weet het maarja


    Why don't you break my heart

    iPunk, ik ben het met je eens ^^

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Mee eens.<3!


    Love is in the air'<3

    ja kvin da ook ik denk dan altijd die waarvan ik nix hoor da die di dan ni goe vinne ofzo ik zet zogoe als ezlke quiz die ik maak een reacti!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik zet altijd een reactie als ik hem goed vind ^^
    En das ongeveer altijd ><


    Tanya is de beste.

    Ja, idd...
    Vind ik ook!


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    lol xD ik hou van reacties krijgen en zet ook altijd een reactie. In ieder geval bij de laatste quiz van de serie of stukjes die ik écht heeel mooi of grappig vind:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Maar.. laten we anders afspreken dat iedereen die hier een berichtje plaats voortaan ook bij alle quizen die hij/zij maakt een reactie zet?(A)

    ik ben al vanaf het begin daarmee bezig..
    en nu ik een neiuwe serie ben gestart vind ik het ook heel handig om te weten of ze hem wel leuk vinden.. en ik bedoel van mn BF krijg ik sowieso een reactie.. maar van andere niet zo snel..

    DUS:plaats een reactie!!

    Ben het met je eens!

    Ik zet bij elke quizlet serie die ik maak reacties! Omdat ik het zelf ook leuk vind als ze het bij mij doen :D

    Dus plaats reacties!!

    vind ik ook.. t irriteerd me echt als ik geen reacties krijg terwijl mn quiz wel gedaan word..