• ik krijg een rep. voor muziek weet iemand wat dit betekent:
    -articulatie
    -ademsteun
    -interpretatie
    -samenklank


    de 1e 2 weet ik volgens mij als....weet iemand wat ze betekenen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Articulatie is hoe je dingen uitspreekt. Als je duidelijk articuleert betekent dat, dat je de Nederlandse taal goed beheerst en geen abnormaal accent hebt.
    Ademsteun weet ik niet.
    Interpretatie is hoe je dingen interpreteert, hoe je dingen ziet.
    Samenklank weet ik niet.


    *insert philosophical cringe expression here*

    srry zus i don't now


    Shoganai i ne~

    -ademsteun: ik denk hoe je ademt,dus van uit de buik en zo.
    -samenklank: Zing je samen? dan is het denk ik hoe je met die gene samen klinkt


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    YoYoYoghurt schreef:
    Articulatie is hoe je dingen uitspreekt. Als je duidelijk articuleert betekent dat, dat je de Nederlandse taal goed beheerst en geen abnormaal accent hebt.
    Ademsteun weet ik niet.
    Interpretatie is hoe je dingen interpreteert, hoe je dingen ziet.
    Samenklank weet ik niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ademsteun is je buikspieren aanspannen terwijl je zingt.

    De rest; geen idee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    lovexdestiny schreef:
    srry zus i don't now


    eileen jij weet ook echt niks he :'D ik geeft je wel ff een so voor bio kijk wat voor cijfer jij dan hebt(duivel) en dan gaa ik je pesten dat ik beter bent(duivel)-plat-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SAMENKLANK: is het zelfde als een akkoord. Dus bij voor beeld een E akkoord

    Articulatie: De mannier waarop elkaar opeenvolgende tonen al dan niet verbonden worden. Dus hoe de tonen worden verbonden door bijvoorbeeld legato staccato en portato. (Dit klopt komt uit een muziek boek Muziek op maar 2e vase havo!)

    Interpretatie: De manier waarop een kunstenaar gestalte geeft aan de uitvoering van een kunstwerk. Dus de manier hoe de componist wou dat het stuk klonk. (Dit klopt komt uit een muziek boek Muziek op maar 2e vase havo)

    Ademsteun: IS het goed kunnen doseren van de lucht. Dus als je bijvoor beeld zingt dat je na 1 noot niet meteen buiten adem bent (Geld ook voor blaas instrument spelers :D)

    de laatste staat gewoon op wiki pedia en de rest heb ik uit mijn muziek boek gehaald. (Mijn muziek boek klopt! Heb het zelf ook (A))

    Adems steun

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 18:05 ]


    Love sheds light one the darkest of times

    Geen idee. :3


    Don't dream your life, live your dreams.

    Kzou t niet weten:S


    26 - 02 - '16