• Hey everybody

    ik wil graag een piercing in mijn oor.
    maar mijn moeder vind mij daar te jong voor,,
    iemand ideeen om haar te overtuigen?

    (dit is welke ik wil,, ik weet alleen niet precies hoe het heet:
    Klik hopelijk doet de foto het

    (flower)

    (Mod: link even aangepast, hij rekte de lay-out uit.)

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 nov 2010 - 15:31 ]


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Dat is een tragus piercing.
    En ouders overtuigen kan best moeilijk zijn :')
    Gewoon wachtten tot je er oud genoeg voor bent. Dan kom je nooit in de problemen.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Is dat niet een tragus ofzoiets? :d

    + wachten tot je 16 bent ? Dan kan het zonder toestemming van je ouders geloof ik.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 14:53 ]


    None but ourselves can free our minds.

    TRAGUS!
    Die wil ik ook 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hee die wil ik ook lol. Niemand die ik heb gesproken vindt het wat, maar desondanks wil ik hem heel graag hebben. Ik heb dat probleem overigens niet aangezien ik 18 ben. Maar misschien kun je zeggen dat het wel één van de meer geaccepteerde piercings is en als dat niet werkt: wacht tot je oud genoeg bent.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een tragus. Ik wil hem ook, maar het blijkt heel pijnlijk en heel gevaarlijk te zijn..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat is een tragus piercing, maar ik raad hem je niet aan.
    Ik heb hem zelf tweemaal gehad en de eerste keer ging hij ontsteken, de tweede keer kwam hij in mijn slaap gedeeltelijk los waardoor mijn oor op ging zwellen en ik k.o ging.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Een tragus. Ik wil hem ook, maar het blijkt heel pijnlijk en heel gevaarlijk te zijn..


    ik heb een vriendin die dat ook heeft, en die had gezegd dat eigenlijk het prikken ervan niet pijn doet, omdat het voelt alsof je gewoon een oorbel schiet, maar daarna je dan wel wat zou voelen,,
    maar hoezo zou het gevaarlijk zijn dan:$


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Wacht gewoon tot het mag.


    effort never betrays you

    skailor schreef:
    (...)

    ik heb een vriendin die dat ook heeft, en die had gezegd dat eigenlijk het prikken ervan niet pijn doet, omdat het voelt alsof je gewoon een oorbel schiet, maar daarna je dan wel wat zou voelen,,
    maar hoezo zou het gevaarlijk zijn dan:$


    Het kan gevaarlijk zijn als je het laat schieten, dan kan door die kracht van het schietapparaatje het kraakbeen erg beschadigd zijn. Als je het laat piercen heb je normaal geen problemen :Y).


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Het doet wel even pijn als die gezet word en je moet hem HEEL ERG GOED SCHOONMAKEN!

    maar als die genezings tijd erop zit heb je er alleen maar plezier van <3
    ( heeft er zelf ook een vandaar)


    I solemny swear i am up to no good

    Collection schreef:
    (...)

    Het kan gevaarlijk zijn als je het laat schieten, dan kan door die kracht van het schietapparaatje het kraakbeen erg beschadigd zijn. Als je het laat piercen heb je normaal geen problemen :Y).


    Een traguspiercing hoort niet geschoten maar met een naald gezet te worden. Er zit namelijk kraakbeen in je tragus dat beschadigd kan raken op een manier dat hij mogelijk niet kan herstellen als je hem laat schieten.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Een traguspiercing hoort niet geschoten maar met een naald gezet te worden. Er zit namelijk kraakbeen in je tragus dat beschadigd kan raken op een manier dat hij mogelijk niet kan herstellen als je hem laat schieten.


    Ja, dat weet ik :3
    Maar je kunt het wel degelijk laten schieten. En wat ik dus al zei, is dat niet echt goed :Y)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Het lijkt me best wel cool, maar ook heel erg pijnlijk :X.
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kunt anders ook gewoon wachten tot je 18 bent en zelf de beslissing nemen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    High schreef:
    Het lijkt me best wel cool, maar ook heel erg pijnlijk :X.
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kunt anders ook gewoon wachten tot je 18 bent en zelf de beslissing nemen?


    ikzelf ben 15 jaar


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    skailor schreef:
    (...)

    ikzelf ben 15 jaar


    Nog een jaartje en je kunt hem gewoon laten zetten.
    9 van de 10 keer vragen ze toch niet om je papieren of w/e (uit mijn ervaringen tenminste), maar als je het zeker wilt weten zou ik gewoon tot je 16e wachten dan heb je geen toestemming meer nodig.
    Voor tattoo's wel, die mogen officieel vanaf je 16e met ouderlijk toestemming en vanaf 18 zonder. Maar dat is wederom hetzelfde verhaal, er werd in de tijd dat ik mijne kreeg niet zo snel om gevraagd. Zo was ik 15. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell