• Het is een idee voor een HP verhaal, maar het wordt een comedy over een meisje dat het samenleving van de mensen niet meer kent, en dus in grappige situaties komt vast te zitten. (Bijv het leren van een aantal “ongepaste” woorden en ze in het gezicht zeggen van niemand minder dan Severus Snape of Lucius Malfoy)

    Morrow Metztli is een gewone meisje in de ogen van anderen, maar ze weet zelf dat ze zoveel meer is. Opgegroeid in het bos, alleen en zorgend voor haar eigen overleving sinds ze 7 was, heeft ze meer mee gemaakt dan het gewone mens, en dit is niet het enige wat haar apart maakt. Ze heeft een connectie met dieren, ze kan communiceren met ze. Ze is vrij, zo vrij als een vogel, maar verlangt toch naar mensen om haar heen.
    Een dag, terwijl ze rent door het bos, merkt ze een persoon op. Ze volgt hem van een afstand en ziet hoe de jongen in zijn gedachtes verzonken is en niet op let. Ze komt dichterbij, maar dan ziet ze hem niet meer, hij lijkt te verdwijnen. Besluitend om maar naar huis te gaan, draait ze zich om en kijkt ze recht in de ogen van de jongen.
    Hij neemt haar mee naar een school, genaamd Hogwarts. Ze wordt met open armen ontvangen, maar Morrow die maar gebrekkig kan praten en de aandacht van een goud vis heeft, voelt zich niet thuis. Ze proberen haar hun manieren te leren, maar Morrow is net zoals een dier en wilt vrij zijn, zal ze getemd kunnen worden? Of zal ze haar dierlijk instincts niet van zich af kunnen schudden?


    Wat ik moet weten:
    - Doen; Ja of Nee?
    - Zou je het lezen?
    - Welke HP jongen vind je het leukst om over te lezen?
    Draco Malfoy, Harry Potter zelf, Ron Wesely, Viktor Krum of Cedric Diggory ?
    - Vind je de titel: Chasing Tomorrow goed? Of moet het toch Birds without Wings worden? Of heb je misschien een beter titel in gedachtes?


    Het verhaal staat online!
    Birds without Wings <-- KLIK FOR STORY ;D
    Zou een mod misschien dit topic misschien bij Storie Promoten kunnen verplaatsen? ;$

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 20:02 ]

    - Doen. :'D
    - Ja, misschien wel.
    - Wie de andere hoofdpersonage wordt moet je zelf maar beslissen, het maakt mij niet zoveel uit.
    - Ik vind ze allebei heel mooi, maar ik zou voor Birds without Wings kiezen, die vind ik beter passen.

    Laat het me weten als je begint. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Doen; Ja of Nee?Ja !!!!!!!!!!!!
    - Zou je het lezen?Als je me zou waarschuwen !! :')
    - Welke HP jongen vind je het leukst om over te lezen?Draco
    - Vind je de titel: Birds without Wings worden


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    -Doen :]
    -Ja
    - Harry vind ik leukst ;]
    - Ik zou voor Birds without wings kiezen.

    Laat me weten als je begint :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Birds Without Wings staat online! Dankjullie wel boven mij voor jullie hulp ^^