• Gisteren zouden 2 vriendinnen van mijn zus langs komen. V en M. M is al 3 jaar lang de beste vriendin van Mijn zus en V is hier net komen wonen.
    V was er eerder dan M omdat M eerst nog moest gaan balletten. Dus mijn zus en V zouden nog even naar het dorp gaan.
    komt M hier dus op de afgesproken tijd aan zijn mijn zus en V nog niet terug.
    Dus M gesmst: Waar zijn jullie ik ben nu bij jou thuis.
    Dus mijn zus stuurt terug: he we zouden naar de gemeentetuin gaan hoor.
    En V die had het smsje van mijn zus gelezen en ook wat M had gestuurd dus V stuurt naar M: jij moet weer pret verpester zijn dat je niet komt. We hadden hier afgesproken. N en V.

    Dus M huilend op de bank bij ons dus vraagt mijn moeder zo aan M: Wat is er?
    M zei teon: En N is denk ik boos op mij omdat ik niet naar de geemeentetuin ben gekomen.
    Dus mijn moeder mijn zus gebeld: En jullie kom nu naar huis want M zit hier op de bank op jullie te wachten.

    Wat bleek nou V zou naar M een smsje sturen dat ze in de gemeentetuin waren en dat had V dus niet gedaan. En mijn zus wist helemaal van niks. En ook niet van het smsje dat M een pretverpester en zielig was en zo waar wel haar naam onder stond.
    Dus V heeft gewoon zitten stoken tussen mijn zus en M.
    Echt heel zielig en hier kan ik dsu echt niet tegen als het aan mij lag zou mijn zus allang niet meer met V omgaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit is echt onwijs irritant om te lezen met die 'M' en 'V'. Maar goed, het is wel triest wat die 'V' gedaan heeft. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Zulke mensen zijn gewoon.. bah.


    All this dampness is damp.

    Stripe schreef:
    Dit is echt onwijs irritant om te lezen met die 'M' en 'V'. Maar goed, het is wel triest wat die 'V' gedaan heeft. :-)


    Dat heb ik gedaan om dat ik niet iemand kwa naam in zwart licht wilde zetten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Da's gewoon laag..
    Zeg tegen je zus dat ze haar moet dumpen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stripe schreef:
    Dit is echt onwijs irritant om te lezen met die 'M' en 'V'. Maar goed, het is wel triest wat die 'V' gedaan heeft. :-)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    mine schreef:
    (...)

    Dat heb ik gedaan om dat ik niet iemand kwa naam in zwart licht wilde zetten

    Je kunt ook gewoon andere namen neerzetten? :-D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Dat is een naaistreek van die V. Gaat je zus nog wel met die V. om nu dan? ;o