• Heey ik zoek iemand die een trailer voor me wilt maken. Voor een van mijn nieuwe verhaaltjes?
    Het is een horror. Met vampieren, het is gebaseerd op 30 days of night.

    Ik zou het echt heel erg waarderen als iemand voor mij zo'n trailer zo willen maken (A)


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Báh, ben slecht in trailers maken. (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Okee jammer ):

    Ik weet zelf niet hoe het moet anders had ik het al lang gedaan ;s

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 12:25 ]


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Het is niet zo moeilijk hoor, maar ik heb er eerlijk gezegd geen tijd voor. :')

    Hoe werkt het? Wil je het me uitleggen?


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    natuurlijk. hold on.

    Wel je hebt vast wel Windows Movie Maker? :') Je hebt filmpjes nodig die ofwel avi zijn, of mpeg of iets anders dat ik movie maker past, je zal zelf even moeten zoeken (geen mp4!) wat audio betreft gebruik je het best mp3.
    Om te beginnen moet je zorgen dat je movie maker op tijdlijn staat, dat werkt gemakkelijker. Als het niet zo is, zie je ergens onderaan storyboard staat, dan moet je daar op klikken. Je kan je filmpjes knippen in de tijdlijn zelf of in het vlak waar alles instaat, dan moet je gewoon op het knopje spiltsen drukken dat rechts onder het scherm staat. Audio, net hetzelfde. Eigelijk is het dat het zo'n beetje. De rest is eigenlijk de effecten erop doen en de beelden in de juist volgorde zetten. Als je echt heel precies een beeld wil knippen, zoom je best helemaal in en verschuif je de cursor het best stukje per stukje zo kan je beter in frames knippen. Snap je het wat of ben ik totaal onduidelijk? Als je nog een vraagje hebt, kan je het me gerust stellen. (:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 12:47 ]

    Oja, je moet ook regelmatig eens je werk opslaan, wat je tijdens het maken van het filmpje beter doet als 'opslaan als project' als je klaar en tevreden bent over het resulaat, kan je dan je film opslaan als filmbestand. Ook, als je tekst op je filmpje wil moet je kijken bij titels en credit, en wat prusten en zoeken wat je mooi/passend vindt.

    Dankje <3 ik zal het proberen


    I'm the Lizard King, I can do anything!