Sylvania Evans is een doodnormaal meisje die al jaren in het Engelse Edwinstowe woont. Ze woont samen met haar oudere zus in een studio en het leven verloopt haar traag. Wanneer het winter is, wordt het zo koud, dat de verwarming niet goed genoeg helpt. Iris, de zus van Sylvania, vraagt aan haar jongere zusje of ze hout kan gaan halen, omdat ze een haard hebben en al de winkels dicht zijn. Sylvania gehoorzaamt en wanneer ze naar het bos gaat om daar verloren hout te zoeken, wordt ze aangevallen door een wild dier. Gelukkig wordt ze geholpen. Maar door wie ...
SIDENOTE; Deze story heeft niets met Forks, Bella, de Cullens, de Volturi, enzovoort te maken. De enige die ik van Stephenie Meyer ga gebruiken, is Edward. En hem ga ik Edward Masen noemen. Ook bestaan er hier geen vegetarische vampiers. Edward drinkt ook mensenbloed dus. Ik wil echt een verhaal maken over een gewoon meisje met mensenbloed en een vampier die weer mensenbloed drinkt maar verliefd op haar wordt. Dus in feite is dit geen Twilight verhaal, maar toch alleen met Edward.
Ik ben nooit dood tenzij je het wilt