• Hoe triest mijn school kan worden.
    En dan met name de mensen die mij haten.
    Want er gaat nu al sinds vorig jaar rond dat ik lesbisch ben. [/Ik heb een vriend maar goed]
    En ik gebruik GHB, dus ik ben een junk. [/Ja man echt wel, vooral als je gedrogeerd word.]
    En nu heb ik naaktfoto's die door de school gaan.
    Niet dat ik die heb, maar goed.
    Ik word echt gek van dat schijnheilige teringzooitje.
    Het slaat nergens op en ze doen wel zo, maar ze weten niet hoeveel ze iemand hiermee kunnen kwetsen.
    Gemini is echt de meest klote periode uit mijn hele leven.
    Achterbakse, apatische triestelingen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Omg, ZIELIGHEEEID. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik weet wat je bedoelt heb ook zoiets zelf gehad, -zucht.


    They fell in love, didn't they?

    ik snap het niet hoe kunnen ze naakt foto's hebben als die neit van jou zijn en waarom zou je over een ander zeggen dat ie drugs gebruikt?
    wat dom allemaaal .


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hmm. Ik vind dat ze héél gemeen doen tegen jou (cat)
    Het klinkt als weglopen,maar als er niks veranderd zou ik van school veranderen denk ik...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Het is gewoon een zeer trieste teringzooi.
    Een stelletje losgeslagen sletjes en drugsgebruikers die andere mensen, met fatsoen, de grond in willen boren omdat ze buiten neuken en snuiven niets beters te doen hebben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    nou ik weet het hele verhaal niet, ik bedoel wrm doen ze zo tegen je, niet voor niks tog? (vat het niet verkeerd op ) maar weet je zeker dat het misschien niet aan jou ligt ik bedoel dit noem ik pas iemand HATEN!! dat ze zo tegen je tekeer gaan....:|


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    HeartBeatXx schreef:
    nou ik weet het hele verhaal niet, ik bedoel wrm doen ze zo tegen je, niet voor niks tog? (vat het niet verkeerd op ) maar weet je zeker dat het misschien niet aan jou ligt ik bedoel dit noem ik pas iemand HATEN!! dat ze zo tegen je tekeer gaan....:|


    Het enige wat ik kan bedenken is dat ik een meisje heb uitgescholden voor racistisch kutwijf. Maar dat was ook écht zo en de hele school riep het.
    En dat een ander meisje, van de basisschool nog mij niet mag.
    Toen zijn de roddels begonnen.
    En dat ik van me af bijt zorgt er ook weer voor dat mensen het niet pikken.
    Ja sorry, ik ben een Rotterdammer, ik ben niet op me bekkie gevallen. Ik bijt van me af. En dat ik zo slim ben om boven het VMBO-niveau de meest scherpe opmerkingen terugwerp kunnen ze niet hendelen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Het enige wat ik kan bedenken is dat ik een meisje heb uitgescholden voor racistisch kutwijf. Maar dat was ook écht zo en de hele school riep het.
    En dat een ander meisje, van de basisschool nog mij niet mag.
    Toen zijn de roddels begonnen.
    En dat ik van me af bijt zorgt er ook weer voor dat mensen het niet pikken.
    Ja sorry, ik ben een Rotterdammer, ik ben niet op me bekkie gevallen. Ik bijt van me af. En dat ik zo slim ben om boven het VMBO-niveau de meest scherpe opmerkingen terugwerp kunnen ze niet hendelen.

    Ja, had ik ook. Ik lulde ook mensen heel gemakkelijk uit en toen werd ik nerd genoemd, een bijnaam die ik in dank afnam, believe me. Maar een meeloper van iemand wou me laten struikelen voor de zoveelste keer en toen had ik me omgedraaid en gezegd: 'Doe dat nooit meer, anders heb je een probleem.' Zij vragen of ik haar bedreigde. Ik zeggen: 'Nee ik adviseer je.' Sindsdien was het min of meer opgehouden.

    Ik zou persoonlijk schijt hebben aan die roddels tenzij mensen je echt pijn doen enzo. Dan zou ik er achter aan gaan en zeggen: 'Als jij een probleem met me hebt dan zie ik je wel na school. Zonder meelopers. Dan mag je me uit gaan leggen wat je probleem precies is.'
    Geen bullshit en kutroddels, face 3 face. Zo zou ik het doen. Ik ken zulke wijven meer dan goed helaas.


    No growth of the heart is ever a waste

    Crime schreef:
    Omg, ZIELIGHEEEID. (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Crime schreef:
    Omg, ZIELIGHEEEID. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is zo zwak.
    Een vriendin van me had het ook, ze is nu van de school weggegaan maar nog steeds heeft iedereen het over "de slet van de school" terwijl er niks van waar is.

    Ik vind het triest.


    Don't dream your life, but live your dream!

    hoe diep kunne mensen met zielig heid zinken --


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is gewoon kansloos. Houd maar gewoon in je achterhoofd dat jij de waarheid weet en dat hun je gewoon heel interessant vinden omdat ze zich de hele tijd met jou bezig houden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ja ik begrijp wat jebedoeld
    volgens de kinden van mijn school ben ik zwanger en mag neimand mij omdat ik een lelijke rotkop he?
    gewoon niks van aantrekken


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Nix van aantrekken.
    Jij weet hoe het echt zit,
    derest moet je laten lullen