• Nou, mijn punten op mijn rapport zijn echt slecht, sommige dan, een stuk fo vijf/zes. Dat zijn van de vakken waar ik echt moeite voor moet doen, voor de rest van de vakken niet echt, zeg maar.
    Nou, laten dat nou net die vakken zijn waar we maar één proefwerk van hebben gehad.
    Nou, laat ik nou net voor dat proefwerk een onvoldoende hebben gescoord. Sorry, maar ik snap het gewoon niet! Laat ik vandaag mijn rapport zien, wordt ze helemaal boos, neemt ze me vanalles af, like mijn PS2 en ik mag geen TV meer kijken na 10 uur. Mijn laptop moet nu dus ook om 9 uur uit enzo (niet in het weekend). Ook negeert ze me al de hele dag, of flipt ze op me. Ja, nou mam, daar schieten mijn punten spontaan van omhoog!

    Bij mijn moeder is het dan ook zo, dat ze niet tevreden is met alles onder de 8, dan krijg ik een hmpf, als ik een zeven heb bijvoorbeeld. Maar o wee als ik lager dan een 6 scoor. Dan vindt ze mijn punten wel opeens interessant, hè.

    Maar ik dwaal af... Nou, door dat raak ik toch ook wel een beetje ontmoedigd. Nu heb ik wel mijn klasgenoten en sommige leraren die dan positieve feedback geven. Maar ik heb het gevoel dat ik in mijn moeders ogen niets goed kan doen.

    Ik wou het even kwijt, bedankt voor het lezen (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Misschien moet je haar dat een keer vertellen, want het kan dat ze dat zelf niet eens beseft.
    Hoe dan ook, doe gewoon je best, en dan weet je van jezelf dat je het goed hebt gedaan, wat je moeder ook zegt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Misschien moet je haar dat een keer vertellen, want het kan dat ze dat zelf niet eens beseft.
    Hoe dan ook, doe gewoon je best, en dan weet je van jezelf dat je het goed hebt gedaan, wat je moeder ook zegt. (:

    Als ik haar vraag of er überhaupt iets is wat ik goed doe in haar ogen, zegt ze gewoon keihard ‘Nee.’


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    probeer uit te leggen dat het nog maar van een proefwerk is en anders moet je een kennis van mij gaan opvolgen ik zal haar vehaal vertellen:

    Zij had dus ook een slecht rapport en haar vader was net zoals jou moeder (ze heeft geen moeder meer) Toen heeft ze een briefje geschreven en dat op de keukentafel gelegd en is toen weggegaan. Op het briefje stond:

    haai pap
    Ik ben vertrokken sorry
    Ik heb laatst een jongen ontmoet Ali
    Hij is erg lief voor me en zal me nooit laten vallen
    Ook ben ik zwanger van hem
    We zijn samen gaan wonen ergens ver weg
    Zoek me alsjeblieft niet en laat het rusten

    groetjes [naam meisje]


    vader helemaal overstuur toen hij het las
    stond eronder:

    P.s. alles wat hier boven staat is niet waar
    Ik weet dat ik je een hartaanval heb bezorgd maar ik wilde even laten zien dat er ergere dingen zijn dan een slecht rapport, mijne ligt op mijn nachtkastje
    Ik ben vanavond om 9 uur thuis
    xx


    het hielp wel want hij was niet boos over haar rapport :Y)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 19:00 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    probeer uit te leggen dat het nog maar van een proefwerk is en anders moet je een kennis van mij gaan opvolgen ik zal haar vehaal vertellen:

    Zij had dus ook een slecht rapport en haar vader was net zoals jou moeder (ze heeft geen moeder meer) Toen heeft ze een briefje geschreven en dat op de keukentafel gelegd en is toen weggegaan. Op het briefje stond:

    haai pap
    Ik ben vertrokken sorry
    Ik heb laatst een jongen ontmoet Ali
    Hij is erg lief voor me en zal me nooit laten vallen
    Ook ben ik zwanger van hem
    We zijn samen gaan wonen ergens ver weg
    Zoek me alsjeblieft niet en laat het rusten

    groetjes [naam meisje]


    vader helemaal overstuur toen hij het las
    stond eronder:

    P.s. alles wat hier boven staat is niet waar
    Ik weet dat ik je een hartaanval heb bezorgd maar ik wilde even laten zien dat er ergere dingen zijn dan een slecht rapport, mijne ligt op mijn nachtkastje
    Ik ben vanavond om 9 uur thuis
    xx


    het hielp wel want hij was niet boos over haar rapport :Y)

    HAHA Ja! Die ken ik :'D Oh my oh my waarom ben ik daar niet op gekomen? :'D
    Girl you made my day!

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 19:00 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Daar heb je gelijk in, als mensen zo bij mij reageren heb ik al helemaal geen zin om te leren, in de plaats dat ze me steunen & moed geven. ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    Daar heb je gelijk in, als mensen zo bij mij reageren heb ik al helemaal geen zin om te leren, in de plaats dat ze me steunen & moed geven. ;o

    Ja precies. Want als je dan je boek openslaat denk je ook van, ja fack it of ik nou leer of niet, ik ga toch een onvoldoende halen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    HAHA Ja! Die ken ik :'D Oh my oh my waarom ben ik daar niet op gekomen? :'D
    Girl you made my day!

    HaHa, als ik dat zou flikken zou hij inderdaat neit meer boos zijn over me raport. ik zou alleen de komende 2 jaar het huis niet meer uitmogen, omdat ik hem zo heb laten schikken., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Magikal schreef:
    (...)
    HAHA Ja! Die ken ik :'D Oh my oh my waarom ben ik daar niet op gekomen? :'D
    Girl you made my day!


    de kracht van het schrijven als mensen niet willen luisteren :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dit herken ik zó. Tegenwoordig haal ik ook enkel nog slechte punten, om geen reden. Heel frustrerend en ontmoedigend, inderdaad.
    Ik kan alleen maar zeggen: laat de moed niet zakken, je moeder draait wel weer bij. Gewoon blijven je best doen voor school, meer kan je niet doen. En je bent echt niet dom ofzo omdat je vijven en zessen scoort op moeilijke vakken (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    trouwens nog succes met de uitvoer :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    trouwens nog succes met de uitvoer :Y)

    Thanks :V


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    (...)
    Thanks :V


    vertel trouwens ook even of het heeft gewerkt XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    vertel trouwens ook even of het heeft gewerkt XD

    Jij bent de eerste die het hoort haha!


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    bewh, ik werd gedwongen om vwo te halen :x, like? heleuw, ik doe wat ik kán. maarja, als ik een slecht cijfer heb word ook alles afgepakt. ;s


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik weet precies hoe je je voelt. Alleen dan met me pa.
    Dan heb ik voor geschiedenis een 6 (ik sta een 2 op me rapport) zeg 'ie; 'Tss, een 6 maar?' en dan denk ik; Gast. ik had ook gewoon weer een 2 kunnen halen hoor.
    Zo vervelend xd.


    I hope heaven needs you more than I do now.