• Ik heb het wee eens geflikt!
    Ik was in de stad cado's kopen voor verjaardagen, ineens herinner ik die Vichy reclame en besluit n Apotheek te zoeken, na 76924986492364587 mensen te hebben gevraagt waar ie was had ik m gevonde. Ik stap binne, en herinner me iets over recepten. Ik zie nummertjes maar kan de nummer automaat niet vinden. Ik besef dat ik helenmaal niet weet wat ik doe en ijsbeer de winkel in en uit. Op gegevenmoment ga ik naar buiten.
    Ik denk en denk en besluit Sarita (Mine) te bellen, dunno waarom maar iemand moest me helpen. Raak ik daar in paniek voor de apotheek omdat ik niet weet wat ik moet doen. Sarita nam op en ik meteen:
    'Haajii met Sevda' 'Hoi' Ik begin ineens heel gestresst veeeel te snel te praten 'Ik sta voor de apotheek en weet niet wat te doen, iedereen heeft zo'n recept heb je dat ook nodig voor de spullen in de winkel? Ik weet niet wat te doen!' 'En leg het nu eens RUSTIG uit?'
    Nah heel het verhaal vertelt, bleek zo'n recept niet nodig te zijn. Ik bedank Sarita en heb zoiets van "Damn wat n paniek"
    Dus uiteindeijk ik trek een nummertje ga wachten ben aan de beurt vraag ik waar die dingen staan. Kom ik er achter dat ze 2x zo duur waren als in de Hitkrant/Girls/Cosmogirl (een van de 3) werd gezegt. Naja ikke baal, en reken tog maar af. Nu ikke blut en baal maar heb wel wat ik nodig heb -Plat-

    Raken jullie ook zo van slag ja je niet weet wat je moet doen? (krul)

    Ja dat spul is duur he!:O
    Maar het werkt wel, ik heb het ook(A
    Mm ligt er maar net aan waarvoor het is,, maar meestal ben ik wel van slag ja,, xD
    Maar dat gebeurt nogal snel dus tja,,


    Never forget the things that make you smile

    Je kan dat toch ook gewoon aan een van die mensen die daar werken vragen? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Romances schreef:
    Je kan dat toch ook gewoon aan een van die mensen die daar werken vragen? :')

    Nee niet echt, gezien de wachtrij enorm was en ik snel weer naar huis moest :')

    Jah. Paniek is nergens goed voor :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat ging je kopen dan? Ik wil daar binnenkort de Vichy foundation kopen alleen ik zie mezelf al helemaal testjes uitproberen daar terwijl iedereen op m'n vingers neerkijkt. Uh..


    it's so empty living behind these castle walls

    Cake schreef:
    Ja dat spul is duur he!:O
    Maar het werkt wel, ik heb het ook(A
    Mm ligt er maar net aan waarvoor het is,, maar meestal ben ik wel van slag ja,, xD
    Maar dat gebeurt nogal snel dus tja,,


    hoe duur is het dan(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RoseDestiny schreef:
    (...)

    hoe duur is het dan(cat)

    16,95 Per 50 ml (cat)

    Washington schreef:
    Wat ging je kopen dan? Ik wil daar binnenkort de Vichy foundation kopen alleen ik zie mezelf al helemaal testjes uitproberen daar terwijl iedereen op m'n vingers neerkijkt. Uh..

    Vichy normaderm 3 in één

    Wees me dus maar dankbaar


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aha, ik snap niet waarom je daar voor in paniek raakt maar oke :"D


    your eyes are like stars in the night.